Crysis 3 Review - Frumuseţe şi monotonie

Crytek trebuie să primească o medalie pentru munca depusă în echilibrarea multiplayerului. Mecanici de genul invizibilitate sau super-armură ar fi considerate cheat-uri prin alte părţi, dar aici parcă sunt acasă. Adevărul este că, în mare parte, multiplayerul este o evoluţie a unei formule originale, cea prezentă în Crysis 2, unele hărţi fiind chiar prea asemănătoare cu cele din 2011.

Crytek au fost destul de atenţi la ceea ce au făcut, iar pregătirea a două resurse diferite pentru invizibiltate şi armura permite combinaţii destul de fatale. Poţi să alternezi între invizibilitate si armură cu usurinţă, transformandu-te într-un pseudo-tank-cu-picioare invizibil! Datorită faptului că jucătorii pot deveni invizibili (în funcţie de tipul de joc ales), atenţia la mediul înconjurător este imperativă, altfel rişti să fii eliminat de un alt zid de cărămidă înarmat cu o mitralieră semiautomată. Bine, moartea nu are consecinţe prea dramatice iar kill-streak-urile nu sunt incredibil de importante. Odată decedat, vei fi respawnat destul de rapid în poziţii diferite pe hartă. Asta mi-a permis să mor de 1654 de ori şi tot nu eram dispus să renunţ.

Varietate!

Printre cele 8 tipuri de joc, 6 sunt o variaţie a ceea ce am găsit în Crysis 2, iar 2 sunt noi. Primul este Spears, un modul în care avem jucătorii trebuie să controleze anumite puncte speciale pentru puncte. Cel de-al doilea Hunter Mode este un Predator-Simulator. 2 jucători vor beneficia de super-costume iar 14 soldaţi CELL vor trebui să supravieţuiască. Interesant sau terifiant, în funcţie de rolul pe care îl ai, vânătorii sunt totdeauna invizibili şi trebuie să fie loviţi cu o grenadă EMP pentru a fi văzuţi. Arcurile divine sunt prezente, iar bateria nu se consumă niciodată. Dacă eşti soldat CELL, atunci poţi să îţi dai seama cam prin ce a trecut Arnold în filmul din 1987.

Crysis 3 - Hunter

Chiar dacă am reuşit să scot zeci de momente distractive din joc, nu pot fi sigur că multiplayerul va fi prezent pentru mult timp, ceea ce deja este tragic. M-am infectat cu melodramatism. Da, multiplayerul beneficiază de un sistem de level-up cu o mulţime de clase customizabile, dar asta nu înseamnă mai nimic. Sper să greşesc, dar dacă trend-ul Crysis 2 va fi urmat, peste vreo 2-3 luni va trebui să aştept 30 de minute pentru un meci de 5 minute.

« Prev
5/6 Next »

Cele mai citite