Activision a implementat micro-tranzacţii în Call of Duty: Black Ops 2

Activision este ultimul din seria de publisheri care a implementat microtranzactii într-una din cele mai importante francize ale sale. Astăzi „micro-itemurile" au fost implementate pe Xbox 360, iar celelalte platforme vor primi propria lor versiune la o altă dată, pentru moment nespecificată.

Call of Duty - Black Ops 2

Managerul Social Media, Dan Amrich a declarat că „micro-itemurile vor conţine pachete de customizare sau mici obiecte de lux pe care jucătorii le-au cerut încontinuu; nici una din ele nu afectează gameplay-ul, dar reprezintă căi infime prin care experienţa online poate fi îmbunătăţită".

Pachete de personalizare

Fiecare pachet de personalizare este tematic, conţinând un skin unic pentru armă, trei reticule diferite (fiecare pentru Reflex, EO Tech şi ACOG sights), plus un calling-card personalizat pentru fiecare jucător. Toate acestea vor fi valabile la preţul de 160 de puncte MS (€1.92 / $2.00).

Amrich oferă exemplul „Bacon Personalization Pack" care acoperă arma într-un strat de şuncă.

Pachetul de sloturi adiţionale

Jucătorii vor mai primi încă 10 sloturi Create-a-Class (oferind un total de 20 dacă opţiunea de Prestige Master este activă) şi o extindere semnificativă a spaţiului dedicat înregistrării media, permiţând arhivarea a mai mult de 20 de embleme, 32 de clipuri video şi încă 40 de screenshoturi. Pachetul va fi valabil la preţul de 160 de puncte MS (€1.92 / $2.00).

Pachetul steagurilor lumii

Aici vom avea acces la Calling Cards bazate pe diferite steaguri a mai multor ţări din lume. Pachetele sunt împărţite pe regiunea geografică şi fiecare costă aproximativ 80 de puncte MS (€0.96 / $1.00) pentru fiecare pachet regional.

Cele mai citite