Tomb Raider Review - Lara s-a renăscut

Tomb Raider este o bucăţică de istorie. O întreagă generaţie a crescut cu Lara Croft, atât masculi cât şi femele. Pentru mulţi, ea a fost (şi continuă să fie) una dintre cele mai importante personaje feminine din jocurile video. Este foarte posibil că săraca fată să fi avut nevoie de un reset, să fie prezentată unei noi generaţii de gameri. Până la urmă Square Enix ar avea numai de câştigat dacă noua generaţie de gameri ar deveni la fel de obsedată că cea precedentă (DeviantArt ştie!). Acum, considerând ce se întâmpla în campanie, nu prea vreau să văd ce obsesii vor apărea prin cele mai adânci cotloane ale internetului.

Tomb Raider - Mirrorz

Doamne! Cine sunt?

Noul Tomb Raider mi-a făcut cunoştinţă cu o protagonistă foarte diferită, o tânără naufragiată pe legendarele insule Yamatai din Triunghiul Dragonului. Povestea nu prea permite libertate de mişcare, dar reuşeşte foarte bine să ascundă asta prin niveluri foarte mari conectate prin tuneluri şi pasaje claustrofobice. Dincolo de presupusa liniaritate, insula are destule de oferit, de la peisaje impresionante, la morminte secrete şi bunătăţi ascunse pe oriunde. Navigarea a fost îmbunătăţită considerabil, iar noua Lara răspunde mult mai bine la control, uitând de vremurile de altă dată, când era un camion pe tocuri.

Tomb Raider - Climbing

Pentru PC

Nu pot spune că am avut prea multe probleme cu versiunea pentru PC. Cu siguranţă este o îmbunătăţire considerabilă faţa de ceea ce găsim pe console, iar faptul că am avut o placă video AMD HD 6950 m-a asigurat că nu o să am nici un fel de probleme în timpul jocului. Cu astea fiind spuse, am înţeles că Tomb Raider nu se înţelege deloc cu Nvidia, iar TressFX este capabil să ucidă framerate-ul aproape instant.

Tomb Raider - Settings Tomb Raider - Advanced Settings

Trecând peste problemele legate de optimizare, jocul are un meniu destul de comprehensiv ascuns în setări, nu chiar psihotic în flexibilitate, dar este destul cât să satisfacă majoritatea utilizatorilor.

2/6 Next »