NeverWinter First-Look - D&D fără manuale

• Published in Review MMO

Este al naibii de greu să îţi faci o opinie despre un MMO în numai 2 săptămâni. De obicei jocurile de genul sunt făcute să consume timp, mult, mult, mult timp, iar 2 săptămâni este de obicei destul cât să vezi 30% [cel mult]. Problema este că îmi plac lucrurile imposibile. De exemplu când am început Neverwinter, am reuşit să rezist tentaţiei de a face un Dark-Elf cu numele 1337Drizzthxbai. Dacă am făcut faţă la acea provocare, sunt sigur că mă descurc cu formularea unei opinii finale care să ia în considerare stampilul de "Open Beta" şi timpul relativ scurt petrecut în joc.

Neverwinter este gratuit, iar asta este vizibil. Bine, magazinul este inteligent implementat, oferind doar scurtături pentru cei dispuşi să dea un ban, deci nu pot spune că finanţele stau prea mult in calea gameplay-ului. Jocul este încă nu este cunoscut destul de bine, comunitatea sa nu este cristalizată şi nu prea există forumuri care să discute despre mecanici. Dar, fiind prezent la mai multe lansări până acum, aş putea spune că NW a fost ridicol de polizat pentru 'Open Beta'.

Merită? Da, dar totul depinde de: cât de familiar eşti cu universul Dungeons & Dragons, dacă eşti dispus să pierzi câteva ore bune într-un alt MMO fantasy şi dacă ai destul timp la dispoziţie. Dacă da, atunci NeverWinter este unul din cele mai solide MMO-uri free-to-play de pe piaţă, unul sensibil şi destul de complex, poate chiar mai complex decât aşa zisele alternative cu achiziţie iniţială.

Uitandu-mă la Neverwinter, încă sunt mecanici ce pot fi îmbunătăţite, de la modul în care funcţionează threat-ul, la profesii şi interacţiunea dintre clase. Dar NW are mult potenţial, atât în cadru cât şi în design. Cu timpul, sper că cei de la Cryptic vor profita de ceea ce au la dispozitie.

Pro

Contra

- Grafica impresionanta;