ASUS PB287Q monitor review - 4K pentru toata lumea

Testare

Am conectat ASUS PB287Q la 3 sisteme separate, alimentate de solutii grafice AMD si NVidia. Nu pot spune ca am avut vreo probleme cu plug-and-play si am reusit sa setez rezolutia de 3840x2160 pe toate sistemele, aproape instant. Am folosit driverul NVidia 340.3 BETA, si driverul AMD Catalyst 14.7 Beta.

Portul HDMI suporta rezolutia 3840x2160 la un refresh-rate de 30Hz. Pentru 60Hz, a trebuit sa folosesc DisplayPort, apoi sa accesez OSD-ul, unde in tab-ul System Tab, monitorul era trecut in default la DisplayPort Stream to DP 1.1 (rezolutie UHD la 30Hz pe un monitor SST). Odata trecut la DP 1.2, am putut folosi UHD la 60Hz.

Calitatea Imaginii

Desi am o experienta relativ limitata in ceea ce priveste testarea monitoarelor, am folosit colorimetrul i1Display Pro, alaturi de softul SpectraCal CalMan 5.201.

ASUS GamePlus

Odata ce PB287Q este al doilea monitor caruia ii scriu o recenzie (asta inseamna ca exista o sansa sa o dau in bara), am decis sa listez trasaturile avute de acesta, precum ASUS GamePlus care adauga un crosshair in centrul monitorul sau un timer pozitionat unde vrei, pentru a fi folosit in jocurile de strategie.

Desigur, ambele optiuni nu pot fi utilizate simultan, dar asta nu ar trebui sa fie o problema. Sunt 4 tipuri de crosshair valabile, iar timer-ul poate fi pozitionat jos, centru sau in partea superioara a ecranului, si setat la o duratie de 30, 40, 60, sau 90 de minute.

ASUS QuickFit

Asta este o trasatura interesanta prin care monitorul listeaza o serie de grid-line-uri de marimi predeterimante standard (A4, B5, scrisoare) sau dimensiuni de fotografie ("x10", 5"x7", 4"x6", 3"x5", 2"x2").

Acest tip de trasatura este de obicei prezenta la monitoarele high-end unde editarea imaginii este importanta. Desi nu ar fi ceva care sa garanteze vanzarea monitorului, este o trasatura convenabila daca esti un designer.

PIB & PbP

PB287Q poate permite vizionarea continutului din doua surse simultan prin Picture-in-Picture sau Picture-by-Picture. PiP adauga un input secundar in coltul display-ului, in timp ce PbP imparte ecranul in doua chiar de la mijloc.

« Prev
3/5 Next »

Cele mai citite