Detalii dezvaluite pentru Elder Scrolls V: Skyrim
- Published in Stiri RPG
GameInformer a obtinut un interview exclusiv cu directorul de creatie Bethesda Studios Todd Howard, in cadrul caruia, acesta a explica cateva din noile imbunatatiri si detalii care vor fi aduse jocului The Elder Scrolls V: Skyrim.
- noul engine folosit (Creation Engine) ofera o detaliere mai buna la distanta si imbunatatiri importante la sistemul de dynamic lighting
- zapada se va depune pe obiecte si se va acumula in timp
- sistemul AI a fost imbunatatit, NPC-urile reactionand de acum intr-un mod realist la actiunile jucatorului. De exemplu, daca intri neinvitat in casa unui NPC cu statut Friendly, acesta se va oferi sa te cazeze in propria casa
- noul sistem Havok de "comportament" va fi folosit pentru a oferii animatii fluide de cea mai buna calitate
- vederea controversata 3rd person din Oblivion a fost schimbata radical
- un sistem de administrare a quest-urilor secundare a fost introdus pentru a te ajuta si a te directiona spre zone inca neexplorate
- quest-urile secundare vor fi "conditionate", ceea ce inseamna ca se vor adapta la deciziile caracterului si va crea noi obiective in functie de alegerile facute