Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Noi detalii The Elder Scrolls: Skyrim

Se pare ca nu trece bine o zi ca Bethesda se gandeste sa mai sporeasca putin curiozitatea prin oferirea de noi informatii cu privire la noul titlu din seria The Elder Scrolls, intitulat Skyrim. De data asta vom incepe sa vorbim despre grafica, care, bineinteles va fi cu mult imbunatatita prin folosirea engine-ului Creation Engine. Producatorii incearca in momentul de fata sa se asigure ca grafica jocului pentru PC nu va fi cu mult diferita fata de cea pentru console. Pe langa rezolutia mai mare si anti-aliasingul de la versiunea PC, versiunile pentru console vor avea grafica asemanatoare.

Vorbind si despre marimea universului jucabil, harta va fi aproximativ de aceeasi marime cu cea din Oblivion si va fi gazda a 5 orase mari si 130 instante, care se vor bloca la nivelul la care ai intrat prima data, astfel incat jucatorii sa nu se poata intoarce pentru o noua pauza de grind.

Jucatorii nu vor fi limitati de nivel, insa vor fi limitati in numarul de talente si abilitati pe care le pot obtine astfel incat niciun jucator sa nu poata sa le detina pe toate.

Pe langa toate acestea, dragonii, vor fi si ei prezenti in joc, iar uciderea unui dragon va imbunatati semnificativ statisticile jucatorului, deoarece sufletul dragonului se va imbina cu propriul suflet.

 

alt

Cele mai citite

Error: No articles to display