Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
Iti dau reducere 1% la PC Garage

GoogleApps, viitorul comunicatiilor de business

Competitia tot mai acerba si nevoia de a reduce cat mai mult costurile operationale, au determinat tot mai multe companii sa isi indrepte privirea spre sisteme si aplicatii online, al caror pret de achizitie si intretinere poate ajunge chiar si la o treime din costurile pe care le implica o solutie traditionala, pe baza de licenta. Google Apps este, in acest moment, cea mai cunoscuta si utilizata suita de aplicatii online de comunicare si colaborare, care aduce companiilor beneficii imense legate de micsorarea costurilor si eficientizarea activitatii, reprezentand viitorul standard in comunicatiile de business. Peste 4 milioane de companii din intreaga lume folosesc deja astfel de aplicatii, iar in fiecare zi alte 3000 de companii renunta la aplicatiile traditionale si migreaza spre GoogleApps.

Google Apps pentru Business vine cu o serie de facilitati suplimentare fata de traditionalele solutii IT pentru business. In primul rand, toate datele sI informatiile dumneavoastra sunt stocate in cloud, ceea ce inseamna ca le puteti accesa de oriunde, in orice moment, conectandu-va la Internet. Google Apps pentru Business inseamna instrumente de colaborare si comunicare precum Gmail, GTalk, Calendar Google, Documente Google, Grupuri Google si Site-uri Google. Astfel, cu un abonament de 50 de dolari pe utilizator pe an, veti obtine o suita intreaga de instrumente online care pot salva timp si bani pentru afacerea dumneavoastra.

Primul avantaj mare al Gmail este ca functioneaza in cloud. Si, cu 25 de Gb capacitate de stocare pe utilizator, este putin probabil ca veti avea vreodata nevoie sa facetI curat in Inbox sau sa stergeti mesaje vechi. In plus, in Gmail e-mail-urile cu subiecte identice sau conexe sunt grupate impreuna, astfel incat sa puteti vedea toate mesajele trimise si primite pe un subiect intr-un singur loc. Gmail are, de asemenea, o caracteristica de chat construita chiar in interfata, care va permite sa trimiteti o actualizare rapida sau sa discutati un proiect cu un angajat chiar daca nu sunteti in acelasi birou. Iar sesiunile de chat sunt, de asemenea, stocate in Gmail, astfel incat sa le puteti cauta si sa va folositi de ele mai tarziu.

In plus, Gmail ofera cateva setari suplimentare pentru inbox-ul dumneavoastra, care pot fi extrem de valoroase pentru utilizarea in scop de business:

- ''Tweaks Signature'' pune automat semnatura dvs. de e-mail inainte de textul mailului la care raspundeti.

- ''Detectorul de atasamente'' va va notifica daca ati mentionat o atasare intr-un e-mail, dar ati uitat sa o adaugati.

- ''Undo Send'' va permite ca timp de cateva secunde dupa ce ati trimis un mesaj sa faceti clic pe ''undo'' in cazul in care ati uitat ceva sau ati trimis mesajul in alta parte din greseala.

Google Docs este o suita online pentru procesare de text, realizare de prezentari (similare PowerPoint-ului) si tabele, toate datele fiind salvate in cloud. Iar pentu ca datele sunt online, orice fisier la care lucrati poate fi partajat cu membrii echipei. In plus, puteti seta permisiuni specifice pentru utilizatori, pentru a vizualiza si edita documentele. Puteti, de asemenea, acorda permisiunea de a vizualiza si edita documente si pentru cei care isi desfasoara activitatea in afara biroului, eficientizand astfel schimbul de informatii si de prezentari cu clientii sau colegii.

Google Calendar ofera o modalitate eficienta si intuitiva de a tine intalniri si evenimente sincronizate in afacerea ta. Cu partajarea calendarului si permisiunile similare cu cele din Docs, aveti posibilitatea sa adaugati calendarele altor angajati la calendarul propriu, si invers, putand astfel sa vedeti si sa gestionati intregul timp de lucru al echipei. Google Calendar este si un instrument inteligent pentru sedintele de coordonare sau planificare a activitatii angajatilor, pentru a evita astfel conflictele de programare.

Site-urile Google reprezinta un instrument de dezvoltare web pe care le puteti folosi pentru a crea centre de informare online pentru angajati. Site-urile pe care le creati exista in domeniul dvs. Google Apps, pot fi publice sau private, si puteti seta permisiuni pentru angajati pentru a adauga, modifica sau vizualiza informatiile postate.

Grupurile Google au fost, mult timp, forumuri publice, unde utilizatorii de pe web se adunau pentru a discuta despre interese specifice sau pentru a obtine suport tehnic. Acum, utilizarea grupurilor de discutii, de afaceri si management de proiect, creeaza o baza de date comuna de cautare de informatii, la care angajatii pot merge inapoi ori de cate ori este nevoie.

Puteti achizitiona si implementa Aplicatiile Google pentru business prin BITSoftware, partener autorizat GoogleApps. Google Apps de la BITSoftware inseamna nu numai achizitia unui abonament anual, ci si servicii profesionale de instalare si migrare, scolarizare utilizatori si integrare cu alte aplicatii. Iar pentru a veni in sprijinul companiilor care doresc sa-si micsoreze costurile pentru utilizarea unei solutii de mail si de colaborare si sa-si eficientizeze activitatea, BITSoftware lanseaza cu o oferta speciala valabila pana in 15 februarie 2012: firmele care achizitioneaza Google Apps Premier Edition de la BITSoftware, pentru minim 10 utilizatori, vor beneficia de asistenta la instalare, activare cont Google si gazduire DNS gratuite.

google logo

Cele mai citite

Error: No articles to display