Iti dau reducere 1% la PC Garage

Ce mai e nou in Diablo 3 Beta?

  • Published in Stiri RPG

Monk-ul isi stabileste suprematia ca o clasa defensiva cu abilitati menite sa il tina cat mai mult pe campul de lupta. Runele ofera mici beneficii ofensive la fiecare abilitate, desi fundamentul acestora ramane unul pur defensiv. O singura abilitate, (Mantra of Conviction) ofera un avantaj ofensiv foarte puternic impotriva oricarui adversar lovit.


Serenity

Defensive

Cost: 10 Spirit; Cooldown: 45 secunde; deblocata la level 16

Esti acoperit de un scut protectiv care absorba tot damage-ul primit pentru 3 secunde si ofera imunitate la control impairing effects.

Rune:

  • Peaceful Repose – Level 24: Cand este activata, Serenity te vindeca pentru 35587 – 41518 Life.
  • Reap What is Sown – Level 32: Lanseaza o explozie care face 30% din damage-ul evitat de serenity cand serenity expira, facand Holy Damage inamicilor in 20 de yards. Damage-ul ne invata
  • Tranquility – Level 40: Extinde scutul protectiv si imunitatea de la control impairing effects pentru aliatii din 45 de yards pentru 3 secunde.
  • Ascension – Level 50: Creste durata serenitatii cu 5 secunde
  • Instant Karma – Level 57: Cat timp Serenity este activa, 50% din toate proiectilele si atacurile melee sunt reflectate inapoi la adversar.

Mantra of Conviction

Conviction

Cost: 25 Spirit; deblocata la level 26

Reciti o Mantra care cauzeaza toti inamicii din 20 de yards sa fie loviti cu 12% mai mult damage. Dureaza 3 minute. Pentru 3 secunde dupa activare, efectul este crescut la 24%.

Asta este o mantra. Poti avea o singura mantra activa.

Rune:

  • Overwave – Level 34: Creste capacitatea mantrei astfel incat adversarii vor primi 24%  damage aditional si 48% damage pentru primele 3 secunde.
  • Intimidation – Level 42: Inamicii afectati de Mantra of Conviction vor face 10% mai putin damage.
  • Dishearten – Level 47: Incetineste miscarea inamicilor din 20 de yards cu 30%.
  • Reclamation – Level 54: Tu si aliatii tai vor avea o sansa de 30% sa fiti vindecati cu 534 – 652 damage atunci cand ataci un inamic melee sub influenta Mantra of Conviction.
  • Submission – Level 60: Inamicii afectati de Mantra of Conviction vor lua 12% Holy weapon damage.

Mystic Ally

Focus

Cost: 25 Spirit; deblocata la level 30

Invoci un aliat elemental capabil sa se lupte pana cand este distrus. Aliatul face 40% din damage-ul armei la fiecare lovitura.

Rune:

  • Water Ally – Level 36: Intareste aliatul cu esenta apei. Acesta castiga abilitatea sa faca un atac in val care face 120% weapon damage si incetineste miscarea celor afectati cu 30% pentru 2 secunde.
  • Fire Ally – Level 41: Intareste aliatul cu esenta focului. Acesta castiga abilitatea sa atace cu un fire kick pentru 80% fire weapon damage plus un 40% aditional de fire damage pe secunda pentru 2 secunde la toti inamicii intr-o linie dreapta.
  • Air Ally – Level 45: Intareste aliatul cu esenta aerului. Fiecare atac facut va avea o sansa de 2% sa iti genereze 100 spirit. In plus, aliatul este inconjurat de un torent de vant care vor face 10% damage-ul armei pe secunda la toti inamicii inconjuratori.
  • Eternal Ally – Level 50: Intareste aliatul cu esenta vietii. Atunci cand acesta moare, are o sansa de 50% sa fie renascut dupa 5 secunde. In plus, damage-ul sau este marit cu 44% weapon damage pentru fiecare lovitura.
  • Earth Ally – Level 60: Intareste aliatul cu esenta pamantului. Viata ta si a aliatului va creste cu 10%. El mai primeste si o abilitate care creaza un val de pamant, cu 60% weapon damage la un singur inamic si il forteaza pe acesta sa il atace pentru 3 secunde.

« Prev
4/6 Next »

Cele mai citite