Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Diablo III patch 1.0.2 in aceasta saptamana, patch 1.0.3 in curand

Pe masura ce tot mai multi jucatori isi perfectioneaza caracterele si progreseaza in nivelele de dificultate ale Diablo III, parerile acestora sunt se indreapta, in cea mai mare parte, catre balansul jocului si constructie. Ca in orice joc nou, problemele sun inevitabile, iar Blizzard a primit foarte multe pareri despre ce e bine in joc si ce ar mai trebui schimbat. In aceasta ipoteza, producatorul a hotarat sa modifice skill-urile unor clase, iar acest articol vine sa explice noua filiozofie. In plus, vom afla si despre alte modificari, ce vor urma in viitorul apropiat.

Inainte de a incepe, ar fi interesant sa vedem primele statistici, colectate de la lansare pana azi:

- majoritatea jucatorilor a cate 3 caractere

- 80% din caractere au nivel intre 1 si 30

- 1.9% dintre caractere au activat modul de dificultate Inferno

- 54% din jucatorii Harcore au un caracter feminin

- 35% din decesurile in Hardcore sunt in Act I

- cele mai folosite rune la nivelul 60 sunt: Barbarian - Best Served Cold, Demon Hunter - Lingering fog, Wizard - Mirror Skin, Monk - Peaceful Repose, Witch Doctor - Numbing Dart

 

Cand vine vorba despre schimbari in joc, intentia Blizzard este de a reactiona prompt si rapid, pentru orice problema descoperita, astfel incat utilizatorul sa fie afectat cat mai putin, de aceste aspecte. Pentru situatiile nu foarte urgente, se va actiona prin patch-uri. Deja este pe final patch-ul 1.0.2, a carui lansare va fi in aceasta saptamana, si care contine problemele legate de serviciul online. Primul update legat de echilibrul jocului si reparatii de bug-uri, va fi 1.0.3. Deoarece jocul este nou, vor mai aparea si alte probleme, care vor fi rezolvate imediat prin hotfix-uri, dar, in general, schimbarile majore vor fi remediate prin patch-uri.

In ceea ce priveste schimbarile la Lingering Fog, Boon of Protection si Force Armor,s-a constatat ca aceste skill-uri sunt prea puternice fata de cat ar fi trebuit, astfel ca dezechilibreaza jocul. Nu este cazul sa ne gandim ca va exista cate un hotfix in fiecare zi. Asemenea schimbari vor aparea doar in cazul strict necesar.

O parte a distractiei din Diablo III este gasirea unor arme si abilitati foarte puternice. Un exemplu ar fi Overwave Rune pentru Monk, despre care majoritatea jucatorilor au fost incantati. Este o solutie echilibrata, care nu necesita schimbari.

Inferno a fost creat intentionat extrem de dificil, iar prin skill-uri specifice, unele clase pot avansa mai repede decat s-a intentionat, creand un dezechilibru in joc. S-a nascut astfel si ideea ca acele clase sa se bazeze pe rune permanent, iar celelalte clase sunt mai slabe, iar acest lucru este departe de adevar. Daca un skill sau rune este absolut necesar sa progresezi in joc, acest aspect este contrar intentiei producatorului de a incuraja diversitatea si va fi corectat. Ca sa nu supere pe nimeni, Blizzard a hotarat ca moficiarile aduse skill-urilor si rune-lor vor fi anuntate in prealabil, in categoria "Upcoming Changes"(schimbari ulterioare) pe forum. Astfel vor fi anuntate situatiile aparute, chiar in momentul luarii deciziei de modificare, cu ceva zile inainte de implementarea lor in joc.

Blizzard va fi cu ochii pe Inferno. Rezultatul atacurilor inamice este de a va scadea viata drastic si brusc, ridicand astfel nivelul de dificultate. In acest moment, exista mici probleme in ''pagubirea'' de viata a caracterelor, iar aceasta situatie va fi rezolvata in patch 1.0.3. Desi nu sunt stabilit exact noile specificatii, telul este de a incuraja diversitatea si de a intari ideea ca un amestec de abilitati rare si cateva lupte cu boss-i, sunt cel mai eficient mod de a gasi cele mai bune arme in joc. Prin acestea, orice clasa poate ''traversa'' Inferno.

Un mod de a interactiona, cu nivelul de dificultate Inferno, nu este sa vezi cat de mult damage poti evita, ci cat de eficient esti bagandu-te voluntar intr-o situatie care te depaseste. Pentru cei care au murit incercand sa prinda hotul (Treasure Goblin), situatia este limpede. Sa mori din lacomie sau ca esti prea increzator in tine, poate fi chiar distractiv. Acum, ca skill-urile mentionate vor fi reevaluate, producatorul va fi cu ochii pe echilibrul din joc.

Supravietuirea este importanta, dar a gasi modalitati de a-ti creste damage-ul pentru asta, este si mai interesant. Nu este foarte important daca un boss poate fi batut sau nu, desi este foarte adrenalinic oricum, ci, mai degraba, ca agonisirea unor obiecte rare sau unice va ramane cel mai atractiv aspect al jocului.

Sa trecem asadar la obiecte. Cel mai discutat aspect aici este legat de puterile oferite de obiectele Legendary (unice). Situatia nu este simplu de rezolvat, pentru ca include cateva decizii intentionate, precum si asteptari generate de jocurile concurente. In primul rand, Legendary nu au fost gandite sa fie neaparat cele mai bune din joc. Sunt doar un nou tip de obiecte, pe masura ce inaintezi in dificultate si nu trebuie sa fie telul principal al jucatorului. Obiectele rare au posibilitatea de a iti oferi abiliatile perfecte, care sa le depaseasca pe cele din obiectele legendare.

O situatie descoperita, care va fi corectata in scurt timp, este aceea ca jucatorii compara obiecte Magice performante (albastre) cu unele Legendare de nivel mai mic, ca dovada de dezechilibru. Pentru a evita intelegerea gresita a abilitatilor atasate unui obiect, vor aparea obiecte de nivel 60+ in patch 1.0.3. Astfel, comparatia intre un Magic de nivel 63 si un Legendar de nivel 60 va fi mai plauzibila. Pe termen lung, Blizzard merge spre expansiunea diversitatii si a obiectelor Legendare, dar vom afla mai multe detalii dupa primul patch PvP. 

Alte aspecte care vor fi luate in vizor sunt combinatia de gem-e, precum si costurile Blacksmith legate de antrenament (cresterea in nivel) si generarea de obiecte (crafting). Intentia este ca Blacksmith sa creasca in nivel odata cu jucatorul, pentru a fi o sursa adiacenta de imbunatatire a armelor. Odata ce vei atinge nivelul 60, retetele vor fi folosite pentru a umple golurile abilitatilor caracterului. De aceea, vor fi reduse costurile de antrenare si generare de obiecte pentru nivelele 1-59, precum si sistemul de combinare a gem-elor, care va necesita 2 bucati in loc de 3, pana la Flawless Square. Aceste modificari vor aparea in patch 1.0.3.

Evident, vor fi adresate si bug-urile descoperite si alte situatii care vor aparea. Dar Blizzard se concenteaza masiv pe patch-ul PvP, care va include si schimbari fara legatura cu PvP. In acesta ipoteza se vadeschide un PTR, unde jucatorii vor putea testa modificarile si se vor macelarii intre ei.

 

Diablo-III

Cele mai citite

Error: No articles to display