Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Noul magazin de aplicatii Facebook incearca sa ia banii utilizatorilor de mobile

Facebook a lansat propriul magazin de aplicatii - App Center - un fel de magazin de aplicatii, mai mult un portal social. App Center recomanda aplicatiile pentru Facebook.

Facebook a lansat App Center, propriul portal pentru toate aplicatiile Android si iOS care sunt aprobate de Facebook si Facebook-friendly, ceea ce inseamna legaturi directe catre aplicatii ca Spotify, Draw Something si altele.

Facebook-App-Center

Lansat vineri in Statele Unite, App Centre va permite utilizatorilor sa cumpere aplicatii mobile si web in timp ce navigheaza pe PC sau pe o aplicatie Facebook pentru iOS si Android.

Atunci cand utiliztaorii incearca sa cumpere o aplicatie pentru iPhone sau Android vor fi redirectati la Apple App Store sau Google Play Store - ceea ce inseamna ca Facebook se va comporta ca un director, nu ca un distribuitor cu drepturi depline.

Avand 600 de jocuri, App Centre include aplicatii favorite vechi precum Draw Something si Pinterest si completari noi precum Jetpack, Joyride si Ghost Recon commander.

Integrarea dispozitiv mobil si desktop este clar o prioritate, avand in vedere ca oferta optiunea "send to mobile" atunci cand cumperi aplicatii de pe facebook.com.

Caracteristicile adaugate de Facebook incud recomandari personale si abilitatea de a cauta aplicatiile pe care prietenii tai le folosesc. Toate bune si frumoase, dar cu aplicatiile cu plata oferite pentru prima data in istoria de 8 ani a retelei sociale, intrebarea este: sunt oamenii dispusi sa plateasca?

Este o abordare interesanta pentru reteaua sociala si preluarea de directoare bine stocate ca Apple si Google nu este lipsita de riscuri, dar cu o serie de fani loiali Facebook ar putea sa obtina profit de la utilizatorii de dispozitive mobile.

Cele mai citite

Error: No articles to display