Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Kickstarter si simulatoarele de lupte medievale

Haideti sa vorbim un pic despre Kickstarter. Nu cred ca trebuie zis ce inseamna site-ul, pentru ca e destul de clar ca a schimbat lumea jocurilor. De fapt ar fi mai bine zis ca a schimbat lumea media, fiindca a reusit sa conecteze oamenii dornici de anumite subiecte cu cei care le pot crea. Pe scurt, Kickstarter este o linie directa intre producatori si clienti, fara nici un fel de intermediar.

Din ce in ce mai multi publisheri se uita urat la ce poate face Kickstarter, dar pentru persoane inovative precum Tim Schaffer care au castigat 3 milioane de dolari pentru Double Fine Adventure, site-ul este raspunsul la orice rugaciune avuta.

Acum un nou titlu, o noua idee ne captureaza atentia. Neal Stephenson, un autor de SF si fictiune istorica cunoscut, mintea din spatele cartilor Snow Crash si Anathem. El se lupta sa creeze un joc care ne va invata sa tinem o sabie in mana. Daca ii va iesi, vom putea folosi motion controller-ul ca sa param, sa atacam, sa ne batem cu sabiile in functie de diverse tehnici speciale. Clang, cum va fi numit titlul se va stradui sa livreze o adevarata experienta in care vei invata diferite stante, cum sa tii sabia in mana, cum sa parezi si orice mai trebuie sa stie un razboinic, si vei face totul fizic, fara controller.

Evident ca sunt sceptic in legatura cu motion control-ul, dar din cate am inteles, compania va incerca sa implementeze o tehnologie proprietara si nu se vor folosi de kinect sau Playstation Move. Acum sa vedem ce au de oferit.


clang-screenshot

Cele mai citite

Error: No articles to display