Marile schimbari in Diablo 3 patch 1.3.0

  • Published in Stiri RPG

Aliati

Bug-uri reparate

• S-a rezolvat un bug unde viata maxima a aliatilor era afisata cu valori diferite in parti diferite ale interfatei;

Enchantress

Abilitati

Mass Control

• Distanta a fost redusa de la 15 yards la 8 yards;
• Daca enchantress-ul are abilitatea de a reflecta rachetele antrenata, atunci controlul in masa nu va vraji si jucatorul accidental, cand ambele abilitati sunt folosite;
• Abilitatile vor tinti acum inamicii corecti in toate circumstantele;

Bossi

General

• Bosii au avut pathfinding-ul imbunatatit;
• Calitatea itemului cazut de la bossi dupa cel de-al patrulea stack de Nephalem Valor a fost redus;

Skeleton King

• Va invoca Skeletal Archers in dificultatea Hell sau Inferno;

The Warden (Mini-Boss)

• Acum va avea afixele Fast si Molten in titlu pe langa Jailer;
• Daca vei juca la dificultatea inferno, Warden-ul va castiga si afixul Desecrator;

Butcher

• S-a rezolvat o problema in camera bossului, unde in coltul din dreapta flacarile faceau damage dublu;

Ghom

Gas Cloud

• Raza de efect a abilitatii „Gas Cloud" a fost redusa. Efectul de incetinire a fost redus;
• Damage-ul initial facut de "Gas Cloud" a fost redus, dar damage-ul efectuat pe restul duratei de timp a fost ridicat;
• In cadrul dificultatii inferno, "Gas Cloud" va dura mai mult, vor aparea 2 in paralel, iar dupa 4 minute vor aparea mai rapid;

Maghda

Bug-uri reparate

• Proiectilele cauzate de „Punish Dust" nu mai pot fi reflectate.

Zoltun Kulle

General

Zoltun Kulle va avea un timer de 3 minute pana la enrage, se va teleporta langa jucator mai frecvent si va face damage cand va ajunge la locatia jucatorului;

Abilitati

• Ceiling Collapse - Poate fi activat de catre jucator la orice distanta;
• Fireball - Atacurile cu Fireball se vor misca mai incet si poate fi activat de la orice distanta fata de jucator;
• Teleport - Acum, ocazional se va teleporta catre jucator si va fugi mai rar de acesta; 

Belial

General

• Belial va avea un timer de 3 minute pentru enrage, crescand numarul de balti verzi pe toata platforma;

Bug-uri reparate

• Reparat un bug care il cauza pe Belial sa isi foloseasca atacul de breath in alta parte fata de erou si nu asupra lui;

Siege Breaker

General

• Damage-ul total cauzat de Siege Breaker a fost redus;
• Boss-ul nu mai este vulnerabil la Confuse sau Charm;
• Va pica un Health Globe la fiecare 25% din viata boss-ului (respectiv 75%-50%-25%);
• Are un timer de 4 minute pentru enrage;
• In inferno, Siegebreaker va primi afixul Reflects Damage;

Cydaea

Abilitati

• Spiderlings vor putea sa loveasca jucatorii mult mai usor, dar damage-ul lor a fost scazut cu 20% drept compensatie;
• In inferno, paianjenii vor trai mai mult, vor fi mai raspanditi, iar dupa 4 minute vor aparea din ce in ce mai rapid;

Rakanoth

General

• In dificultatea inferno, Rakanoth va fi mult mai agresiv dupa 3 minute;

Izual

General

• Viata sa a fost marita considerabil;
• Numarul de opresori ce vor intra in lupta a fost scazut de la 4 la 2;
• Nu va tinti pe Tyrael sau pe aliati la fel de frecvent;

Abilitati

• Damage-ul a fost scazut;

• Nu va mai face Cold Damage pe langa atacul de baza;

• Damage-ul cauzat de Charge a fost mai scazut, efectul de knockback a fost eliminat si va face charge mai des care va tinti doar jucatorii;

• Frozen Bombs vor avea un dmage mai mic, vor exploda mai rapid iar in loc de 12, doar 8 vor aparea, iar sansa de a aparea langa Izual a scazut;

• Explozia va lovi cu 70% damage dar durata inghetului a fost inghetata. In paralel jucatorii vor putea sa foloseasca abilitati defensive cand sunt inghetati desi acum jucatorii nu vor mai putea sa evite inghetarea cauzand damage masiv lui Izual;

Reparatii de bug-uri

• Izual nu va mai aparea de doua ori daca jucatorul apasa skip in timpul scenei de introducere;

 

Diablo

Reparatii de bug-uri

• DoT-ul cauzat de diablo va fi anulat corect daca Diablo devine invizibil si clonele umbrei apar in faza a doua;

• Stomp-ul lui Diablo a fost clasificat corect ca debuff si nu buff;

• Reparat un bug care cauza toate creaturile invocate sa nu atace Shadow Clones;

« Prev
4/6 Next »

Cele mai citite