Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Niveluri Paragorn pentru Diablo 3

  • Published in Stiri RPG

Diablo 3 trece printr-o etapa tranzitorie, asta este clar. Blizzard tocmai a anuntat ca majoritatea itemurilor legendare vor fi schimbate cu noul patch, iar astazi am aflat ca 1.04 va dubla nivelul maxim pentru fiecare jucator. Cum adica? Pai, odata ce eroul ajunge la nivelul 60, va incepe sa cumuleze experienta in asa zisele niveluri Paragorn, care sunt 100. Desi nu vor debloca abilitati ca nivelurile normale, fiecare Paragon va oferi bonusul de stats-uri si un buff de 3% la Magic si Gold Find.

 

Nivelurile Paragorn

Progresia pentru nivelurile paragorn

 

Conform unui post pe blogul oficial Blizzard, acest nou sistem este menit sa adreseze doua probleme: senzatia ca progresia este bazata in totalitate pe generatorul aleatoriu de loot odata ajuns la level 60, si faptul ca probabilitatea de a gasi itemuri magice si gold este un stat favorit. Acum noul sistem, atat itemurile magice cat si gold-ul vor avea o limita de 300% (desi Nephalem Valor va extinde progresia dincolo de asta), ceea ce face ca un jucator cu level 100 Paragorn sa nu mai aiba nevoie de Magic Find pe gear, si va putea sa se focalizeze in schimb, pe itemurile bazate pe combat.


Am vorbit in detaliu despre ce schimbari oferea patch-ul 1.04, atat pentru itemuri cat si pentru fiecare clasa in parte. Odata cu implementarea sistemului de paragorn, este destul de clar ca Blizzard intentioneaza sa extinda experienta originala pentru a ne face sa mai pierdem cateva ore (sau zile, depinde cat de multe ne poate tine interesul activ).

Progresia de la primul nivel paragorn dureaza la fel demult ca cel dintre 59-60. Urmatoarele niveluri vor dura din ce in ce mai mult. Nephalem Valor va avea un efect asupra experientei paragorn intr-un mod similar cu probabilitatea de a gasi itemuri magice si gold, ceea ce va face noul cap mai usor de atins.  

Diablo-III

Cele mai citite

Error: No articles to display