Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Scandalul legat de Star Wars: Battlefront 3 se agraveaza

Uneori drama este exceptionala, iar consecintele sunt totdeauna imprevizibile. Ne gasim doza de dramatism intr-o mica cearta peste Star Wars: Battlefront 3, un joc anulat la sfarsitul anului 2008, dupa vreo doi ani de dezvoltare de catre studioul britanic Free Radical. Aparent, aceasta anulare a fost o consecinta directa a faptului ca LucasArts, publisher-ul avea cateva probleme financiare.

Acum ca am explicat premisa, sa ajungem la momentul actual, si motivul pentru care discutam despre un joc care a fost anulat acum 4 ani in urma. Aparent, Steve Ellis co-fondatorul Free Radical, a afirmat ca LucasArts au anulat jocul cand acesta era "99% terminat". Asta inseamna ca LucasArts pur si simplu nu a gandit cand a blocat proiectul, iar efectele devastatoare inregistrate apoi, au avut loc doar din vina acestuia.  

Partea interesanta vine de abia acum. Un (fost/actual?) director anonim de la LucasArts a spus ca afirmatiile lui Ellis sunt minciuni (versiunea engleza este "bullshit"), iar Free Radical de fapt incalca contractul, folosind banii oferiti de LucasArts pentru a lucra la propriul lor titlu, Haze.

"Chestia asta cu 99% terminat este o minciuna" a declarat sursa anonima pentru Gamespot.

"O estimare generoasa ar fi 75% terminat, iar jocul era destul de mediocru. Eram la LucasArts in acea perioada, lucrand la Battlefront III, si imi amintesc foarte bine situatia. Tota lumea, de la producatori, la marketing erau investiti 100% sa facem relatia sa mearga. "

"Eram disperati pentru un nou titlu Battlefront. Afirmatia ca proiectul a fost sabotat din motive financiare este ceva ridicol. Intreaga franciza valora o gramada de bani pe atunci."

Deci presupusa sursa a acuzat Free Radical ca a ratat milestone-urile proiectului iar produsul finisat nu a fost destul de satisfacator. Ellis a raspuns la acuzele facute de sursa anonima, punand sub semnul intrebarii decizia acestuia de a ramane anonim.

"As dori sa explic ca o multime de oameni au lucrat pentru Battlefront 3, iar eforturile lor nu trebuiesc sa fie denaturate in acest mod." a zis acesta.

"Din tonul personal al comentariilor, este destul de clar ca sursa este cineva cu care am avut de a face personal. Este trist ca fac acest tip de critica in timp ce ramane anonimi."

"Acuzatia ca am folosit banii LucasArts pentru a termina Haze este falsa. Nici macar nu aveam nevoie. Atunci cand ne-am apucat de Haze, Ubisoft ne-a suportat printr-o extindere a bugetului oferindu-ne si o perioada mai lunga de timp pentru dezvoltare."

In cele din urma, Ellis a continuat sa acuze "In 2007, LucasArts era o companie plina de probleme. Bineinteles nu stiu toate detaliile si nu am o explicatie clara, dar un singur lucru este clar: intreaga echipa manageriala cu care am lucrat la inceput au fost inlocuiti in totalitate in prima jumatate a anului 2008"

"Au facut oconcedieri in masa la echipele interne. Au anulat un numar destul de masiv de proiecte. Apoi, milestone-urile noastre au inceput sa fie respinse. Ni s-a spus, si chiar parea a fi ceva adevarat, daca luam in considerare faptele mentionate mai devreme, ca nu isi puteau permite dezvoltarea proiectului si a continuarii din contract, respectiv Battlefront IV. Am negociat terminarea oricarei intelegeri pentru BFIV, iar in cele din urma pentru BFIII. Nu a fost nici un fel de "incalcare de contract".


Star Wars: Battlefront III

 

Cele mai citite

Error: No articles to display