Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/jw_allvideos/jw_allvideos/includes/js/behaviour.js?v=6.1.0
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Dark Souls II a fost dezvaluit

  • Published in Stiri RPG

Seria Souls a fost intotdeauna brutala si frustranta. Demon's Souls a fost primul titlu in franciza, produs de From Software si lansat in 2009 exclusiv pe Playstation 3. Jocul a avut o receptie extraordinara indiferent de dificultatea pedepsitoare, construind o fundatie de fani dornici sa primeasca o palma dupa ceafa pentru fiecare greseala. Dark Souls, cel de-al doilea joc in franciza, a fost mai degraba un succesor spiritual, care se straduia sa pastreze elementele importante ale seriei, dar sa schimbe orice alt aspect (poveste, structura, univers). Intre timp, am primit si un Prepare to Die Edition pe PC, versiune care nu este valabila la achizitie in Romania, datorita serviciului Online, Games for Windows Live.

 

DarkSouls II

 

In cadrul evenimentului Spike TV Video Game Awards, un trailer a confirmat productia unui titlu Souls, o continuare a jocului din 2011 (sequel sau prequel). Jocul, numit simplu Dark Souls II, nu mai are acelasi vizionar la carma sa, libertatea creativa fiind oferita lui Tomohiro Shibuya si Yui Tanimura, in timp ce Miyazaki doar va superviza starea proiectului.

Intr-un recent interviu cu Edge, noii creatori au declarat ca "am dori sa vedem Dark Souls cu o prezenta la fel de importanta ca Elder Scrolls. Cum va ajunge jocul acolo este inca sub discutii, dar este cu siguranta o sarcina nobila".

Shibuya a continuat sa implice ca jocul va favoriza o abordare mai directa a povestii, lumii si structurii jocului fata de nuantele subtile intalnite in titlurile precedente. In pofida acestor declaratii, Namco Bandai nu vrea sa alieneze fanii dornici de pedeapsa si auto-flagelare, promitandu-le "tipul de provocari aproape imposibile care au devenit un atribut al seriei, plus noi provocari si obstacole diabolice pe care jucatorii vor trebui sa le depaseasca".

In cele din urma trebuie sa vorbim de multiplayer, care a fost intotdeauna un element important, dar bizar in seria Souls. Jucatorii nu puteau interactiona direct, puteau fi invocati la momente cheie, lasa mesaje pe pamant, iar ultimele momente din viata unui jucator se desfasurau in anumite situatii, prezentand momentele dramatice, capcanele pregatite de joc. Totusi, echipa promite o schimbare dramatica a conceptului de a juca impreuna cu altii si impartasirea experientei individuale. Ce inseamna asta? Pentru moment nimeni nu stie.

 

Cele mai citite

Error: No articles to display