Producatorul executiv Dead Space 3 apara portarea versiunii PC direct de pe console

Dead Space 3 - Watch yer back Uitaţi ceva ciudat despre Dead Space 3. Aparent, versiunea pentru PC va fi îmbunătăţită peste cea de pe consolă, dar Visceral Games nu vrea să creeze o prăpastie între platforme.

Producătorul executiv al jocului Steve Papoutsis a încercat să clarifice rapoartele precedente care vorbeau despre „ultima” călătorie a lui Isaac Clarke fiind un port rudimentar de pe console. Comparaţia cu Dark Souls versiunea pentru PC ar fi relevantă aici.

Întrebat dacă Dead Space 3 va primi o versiune optimizată de către cei de la Shacknews, Papoutis a declarat că platforma nu este „mai puţin importantă pentru noi; are o tracţiune destul de semificativă. PC-ul este o platformă foarte diferită. Ca developer, vrei să livrezi o experientă care este pe cât se poate de similară pe orice plaformă.”

"Visceral Games va continua să işi evolueze jocurile pe parcursul construcţiei lor” a continuat Papotsis „dar cu siguranţă nu vom ţinti PC-ul că fiind ceva diferit într-un mod semnificativ. Nu încercăm să creăm o prăpastie între experientele de care gamerii noştri se bucura; vrem să ne asigurăm că toată lumea are aceeaşi experienţă.”

Deci dacă am înţeles corect, versiunea pentru PC va fi diferită faţa de ceea ce găsim pe Xbox360 sau pe Playstation 3 dar nu în cantităţi considerabile, fiindcă cei de la Visceral vor că toată lumea să aibă o experienţă egală. Nu ştiu de ce, dar asta nu sună tocmai corect.

Cele mai citite