Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Zvon: Playstation 4 va beneficia de Cloud-Gaming pentru backwards-compatibility

Anul trecut, Sony a cumpărat compania de cloud gaming Gaikai. La scurt timp după achiziţie, un val de zvonuri şi speculaţii sugerau că următoarea generaţie va beneficia de tehnologia "cloud", evident. Săptămână trecută, Wall Street Journal a notat că această tehnologie va fi, cel mai probabil, folosită pentru streamingul jocurilor din generaţii trecute, şi nu pentru titlurile noi.

Observaţia se bazează pe faptul că presupusul Playstation 4 foloseşte chipuri AMD x86, care nu sunt foarte compatibile cu arhitectura utilizata în consolele precedente. Streaming-ul ar putea rezolva această problemă. Asta si faptul că, pentru moment, nu putem şti ce fel de conexiune la internet ar necesita jocurile next-gen dacă ar face tranziţia într-un mediu cloud. Este bine să ne amintim că restul lumii nu beneficiază de internetul românesc.

Vestea că Playstation 4 va putea face streaming la jocuri a mai fost şi de „confirmată" de către Nikkei, o publicaţie japoneză care a notat că Gaikai va face parte din conferinţa de presă din 20 Februarie, când Sony va dezvălui viitoarea generaţie de console.

playstation logo 815

Cele mai citite

Error: No articles to display