Developerul Spec Ops: The Line a licenţiat Unreal Engine 4

Yager Entertainment, studioul din spatele Spec Ops: The Line a semnat un contract de licenţiere cu Epic Games pentru Unreal Engine 4, care va fi utilizat într-un joc next-gen. Fiind situat în Berlin, Germania, Yager este primul studio european independent care va beneficia de engine-ul Unreal.

"Unreal Engine 4 este cel mai bun toolset existent pentru a crea unei noi generaţii de jocuri AAA" a declarat Tino Ulmann, directorul general Yager. "Unreal Engine 3 a permis echipei noastre să deblocheze potenţialul de development pentru Spec Ops: The Line".

Pentru moment nu există prea multe informaţii oficiale, dezvăluirea fiind aşteptată "în lunile viitoare". Totuşi, dacă intrăm pe site-ul oficial Yager şi ne uităm la ofertele de muncă, putem găsi câteva anunţuri care ne pot spune ceva despre proiect. Aparent, Yager caută un candidat pentru "design de monetizare" care trebuie să beneficieze de "cunoştinţe avansate de jocuri cross-platform şi strategii de afaceri bazate pe microtranzactii".

Studioul mai caută developeri cu experienţă în construcţia de jocuril real-time strategy, role-playing şi first person. Considerând povestea din Spec Ops: The Line, sunt destul de interesat de ceea ce au de oferit într-un mediu next-gen.

Spec Ops The Line Frontpage

Cele mai citite