Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/jw_allvideos/jw_allvideos/includes/js/behaviour.js?v=6.1.0
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Thief va primi versiunea sa proprie pe PC

Producătorul senior a noului Thief, Stephane Roy a declarat că studioul se străduie să lucreze la o versiune paralelă pentru PC directă şi nu vor copia jocul direct de pe consolă.

THIEF gameEidos Montreal s-a străduit să producă o versiune dedicată PC-ului a jocului Thief, care pe consolă, va fi limitat la 30 de cadre pe secundă. Producătorul Stephane Roy a declarat pentru Strategy Informer că studioul se va strădui să facă o versiune dedicată pentru PC şi nu un simplu port.

Nu există nici o îndoială că versiunea de pe PC este extrem de importantă" a zis Roy. Doar jucandu-mă Thief cu un mouse şi o tastatură pot vedea că jocul este destul de diferit încât să fie nevoie de o versiune în paralel. Pentru a face versiunea de pe PC ne-am gândit că un PC-Gamer, fiindcă este o platformă diferită faţă de consolă. Este unul din ţelurile noastre să ne asigurăm că versiunea nu este doar o copie a ceea ce am pregătit pentru consolă". Thief este pregătit pentru 2014 pentru PC, Playstation 4 şi alte „platforme next-gen". Jocul nu va beneficia de multiplayer competitiv.

Roy a mai dezvăluit că Eidos Montreal au luat în considerare schimbarea perspectivei pentru Thief, transformând-ul într-un joc Third-Person faţă de formatul său first-person clasic. Studioul a declarat că au făcut un demo third-person complet pentru Thief, dar proiectul a fost anulat.

Noi am încercat, considerând că sunt o mulţime de jocuri care arată şi sunt mai distractive în third-person, aşa că am vrut să vedem dacă este posibil să încercăm Thief în third-person" a declarat Roy. „Aşa că am încercat, dar în cele din urmă am decis că o parte din ADN-ul jocului este perspectivă în first persion, pentru imersiune şi pentru a face jucătorul să se simtă că e un mare hoţ pregătindu-se să jefuiască pe cineva".

Cele mai citite

Error: No articles to display