EuroGsm participă și în acest an la Black Friday

EuroGsm participă și în acest an la „Black Friday" și a mizat pe două perioade de vânzări. Prima s-a desfășurat în weekendul 22-24 noiembrie, urmând ca cele mai bune oferte să fie accesibile și pe 29 noiembrie, atât în rețeaua națională de magazine, cât și pe shop-ul online.

În acest interval, vizitatorii site-ului EuroGsm au putut și încă se pot înscrie, până astăzi la prânz, în pre-campania Black Friday pentru a vizualiza oferta cu 24 de ore înainte de lansarea campaniei integrale și pentru a beneficia de prioritate în plasarea comenzilor.

Printre produsele din oferta promoțională se numără telefoane mobile, tablete, căști bluetooth, stick-uri USB, genți pentru laptop, huse pentru telefoane, tocuri și folii protecție ecran. De asemenea, produse precum ceasul Samsung Galaxy Gear V700 sau camera foto cu sistem de operare Android, Samsung Galaxy Camera GC100, vor fi și ele disponibile la un preț redus.  EuroGSM-logo

În cazul accesoriilor, reducerile de preţ se ridică până la 58%, în timp ce pentru telefoane pot ajunge până la 40%, pentru modele precum smartphone-urile HTC One sau Samsung Galaxy S4 Mini. Cei care își doresc o tabletă vor avea posibilitatea de a achiziționa la un preț mai mic dispozitive ca tabletele Smailo Web Energy, cu diagonala de 9.7'', sau Samsung Galaxy Note N5110.

„Pentru că ediția de anul trecut a Black Friday a fost un succes, am decis să organizăm și anul acesta evenimentul, iar de data aceasta oferim reduceri pentru o gamă și mai largă de produse. Apreciem că, în perioada promoției, cele mai vândute produse vor fi telefoanele dual-SIM, ale căror prețuri vor începe de la 99 lei", a declarat Zoltan Halmai, directorul comercial al companiei.

Pe lângă gama de dispozitive mobile și accesorii, EuroGsm va scoate la ofertă şi o serie întreagă de gadget-uri, printre acestea numărându-se minidifuzorul Gear4 Angry Birds, husa cu tastatură USB Forever pentru tablete 7 sau dispozitivul Chromecast Google HDMI streaming media player.

EuroGsm a lansat în weekendul 22-24 noiembrie o avanpremieră a campaniei de Black Friday, sub denumirea de „Sneak peek", unde vizitatorii au avut acces la o parte din produsele pregătite pentru finalul lunii, iar rezultatele au fost pe măsura așteptărilor.

Reprezentantul EuroGsm apreciază că, în perioadele Black Friday din acest an, compania va înregistra o creştere a traficului pe site echivalentă cu totalul vizitelor acumulate în decursul unei luni obișnuite, iar numărul de comenzi va fi de 25 de ori mai mare decât media comenzilor zilnice.

Oficialii companiei estimează că vârful de vânzări va fi în data de 29 noiembrie, datorită numărului de oferte pregătite pentru vizitatori, cât și a reducerilor aplicate.

Cele mai citite