ASUS ROG Gladius gaming mouse review - Sabii, sabii oriunde!

Software

Odata ce am dat jos asa zisul "Armoury" de la ASUS, am stiut ca nu o sa dau peste acelasi tip de soft ca cel utilizat de GX1000. Am avut dreptate. 

Pachetul este foarte curat, cu multa informatie valabila intr-o singura fereastra, si fiind usor de utilizat. In acelasi timp se pare ca mausul este pozitionat intr-un tab deasupra, ceea ce ma face sa ma gandesc ca acesta va fi software-ul unificator pentru toate perifericele RoG. Daca asa e cazul, atunci Armoury nu e un nume prost.

ROG Armoury First Image

De la stanga la dreapta, avem intai o lista de profile, apoi tab-urile: Buttons, Performance, Lighting and Calibration, iar in cele din urma un buton separat pe care este scris Macro.

Profile

Poti crea profile prin butonul +, le stergi cu bin, si deschide unele noi cu ... Poti trece prin ele cu usurinta si face modificari rapid. Ai si un singur profil salvat pe memoria on-board.

Din nefericire, profilele nu pot fi atasate unei aplicatii.

Buttons

Primul tab, Buttons, prezinta o schema cu mausul si cele 8 butoane valabile. Dand click pe unul din ele deschide o noua fereastra unde ai doua ferestre, fiecare cu un alt meniu drop-down.

ROG Armoury Buttons Tab

Aici poti desemna o categorie (Mouse Function, Windows Shortcut, Multimedia, MACRO), iar in al doilea tab ai toate desemnarile valabile in acea categorie.

Performance

Tab-ul Performance imi aminteste foarte mult de SteelSeries Engine. Foloseste un cadran pentru sensibilitate similar, si chiar foloseste aceleasi grafice pentru Angle Snapping si Polling Rate. Ceea ce este nou, este tab-ul pentru Acceleration, unde poti decide sa ridici sau sa scazi accelerarea mouse-ului.

Rog Armoury Performance Tab

Lighting

Odata ce Gladius nu e echipat cu LED-uri RGB, iluminarea se limiteaza numai la aprinderea si stingerea zonelor dedicate (rotita scroll, DPI, logo-ul ROG) sau schimbarea modul steady si breathing.

ROG Armoury Lighting Tab

Calibrare

Este exact ceea ce numele sugereaza. Odata activat tab-ul, ai acces la o serie de suprafete pre-determinate pentru calibrare (ceea ce include o lista cu diferita tipuri de material, incluzand metal, lemn, plastic, sau panza), sau optimiza de la zero. Mai e si modificarea lift-off distance in aceeasi fereastra.

ROG Armoury Surface tuning

Macro

In cele din urma, dand click pe butonul de Macro din partea dreapta deschide fereastra dedicata macro-urilor, care din nou, este similara cu cea din SteelSeries Engine 3. Butonul de Record este asemanator, pana la listarea macro-urilor valabile in partea stanga. Chiar si rotita mica pentru diferite setari este asemanatoare.

ROG Armoury Macros

In timp ce software-ul are mai multe asemanari cu softul celor de la SteelSeries, nu pot sa ma plang prea mult. Daca e cazul ca ceea ce este bun se aseamana, atunci bravo tie ASUS. Totusi, daca e mai mult un caz de inspiratie creativa, atunci nu prea aveai o tinta mai potrivita decat Engine-ul, asa ca bravo din nou!?

« Prev
4/6 Next »

Cele mai citite