ASUS Strix Claw gaming mouse review - Construind o formula

Performanta

Atunci cand scrii despre performanta unui soarec, sunt cateva lucruri ce nu pot fi adresate. Performanta implica notiunea ca testezi limitele acestuia. Deseori asta este ceva ce nu poti masura statistic. Desigur se pot face cateva teste pentru senzor, sa sa observe daca are jitter, accelerare, sau alte probleme de tracking, dar orice altceva in afara de acestea este subiectiv.

Tracking

Strix Claw foloseste un senzor optic, Pixart PMW3310, care il gasim in multe alte mouse-uri de gaming, inclusiv SteelSeries Rival, Roccat Kone Military Edition sau Mionix Naos 7000.

Din ceea ce observ, implementarea-n Strix nu difera foarte mult fata de cea de la ceilalti mausi. Are o cantitate neglijabila de accelerare, relativ imposibila de observat in timpul jocului, iar asa zisul "jitter" este inobservabil.

Ergonomie

Dupa ce am inceput sa scriu aceasta recenzie, am observat o mica fereastra sub poza de pe cutie care spunea ca mouse-ul a fost construit pentru toate tipurile de grip. Am luat-o personal, fiindca deja scrisesem ca mouse-ul favorizeaza utilizatorii cu palm-grip (care nu ma intelegeti gresit, tot cred ca o face).

Trebuie sa admit totusi, Strix Claw are ceva de zis si pentru celelalte moduri de a folosi soarecul. Fingertip vor gasi pozitionarea butoanelor mai mult decat adecvata; claw-grip for gasi constructia usoara usor de utilizat; iar palm-grip, pai va avea ocazia sa isi odihneasca intreaga mana pe maus si sa continue sa apese toate butoanele cu usurinta.

Vorbind de butoane, toate au un feedback tactil placut, iar utilizarea intrerupatoarelor OMRON D2F-01N pentru click dreapta si click stanga pare sa fi fost o idee buna odata ce acestea au nevoie de mai putina forta pentru actuare fata de D2FN-F-FN, ceea ce le face mai usor de apasat, chiar din spatele butoanelor click dreapta si click stanga.

Gaming

Cum poate cineva sa spuna concret ca un mouse e mai bun decat altul in gaming? Daca se simte bine in mana iar senzorul este precis, ce mai poti spune? Nu prea mult. Dupa perioada de adaptare, cand incerci soarecul in diverse instante, incepi sa ai asteptari, sa-ti formezi o opinie. In cele din urma, unii utilizatori s-ar putea sa nu fie interesati de aditii precum soft-ul, dar acestea pot avea ceva de zis despre produsul final.

Ce am de zis despre Strix Claw atunci? Nu pot sa ma plang. E usor, glideaza pe pad, tracking care este exceptional, mai ales in jocuri care apreciaza input raw, si m-am obisnuit cu forma sa destul de rapid. Softul ar beneficia de cateva imbunatatiri, dar in afara de asta, nu pot spune ca am ceva de reclamat.

« Prev
5/6 Next »

Cele mai citite