HTC prezinta inca 3 telefoane 4G
- Published in Stiri Telefoane mobile
HTC prezinta, la CES 2011, trei noi smartphone-uri 4G, impreuna cu trei operatori din Statele Unite, intarind astfel pozitia de lider a HTC in segmentul 4G. HTC a prezentat primul telefon 4G din lume in anul 2008 iar primul smartphone 4G pe platforma Android™ in 2010. Odata cu anuntarea acestor noi smartphone-uri care se alatura ofertei care include HTC EVO™ 4G, HTC T-Mobile G2™ si HTC T-Mobile MyTouch™ 4G, portofoliul din Statele Unite al telefoanelor HTC 4G creste la 6 modele, demonstrand astfel capacitatea HTC de a livra telefoane performante pentru sustinerea lansarii retelelor 4G ale fiecarui operator american.
HTC aduce utilizatorilor viteza 4G
La inceputul acestei saptamani, Sprint si HTC au dezvaluit noul HTC EVO Shift 4G, un telefon 4G cu tastatura glisanta QWERTY. Modelul HTC EVO 4G a avut un succes rasunator, care a prezentat consumatorilor posibilitatile 4G, iar prin introducerea lui HTC EVO Shift 4G, Sprint si HTC creeaza primul portofoliu adevarat de smartphone-uri 4G din piata. Avand tastatura glisanta QWERTY, dimensiuni compacte si un pret de plecare de 149,99 $, HTC EVO Shift 4G este o oferta tentanta pentru utilizatorii mass-market de smarthpone-uri care doresc sa exploreze viteza 4G.
Prezentat astazi in cadrul CES, HTC ThunderBolt, disponibil prin Verizon, este unul dintre primele smartphone-rui LTE din lume si propulseaza serviciile Verizon Wireless in lumea 4G. Conectivitatea Skype este legata puternic de experienta HTC Sense si permite utilizatorilor sa se conecteze cu alti ultilizatori Skype, indiferent de localizarea acestora, stabilind legatura prin telefoane sau de la mobil la computer. Aceasta conectivitate face ca HTC ThunderBolt sa fie solutia completa pentru conectare video sau audio, permitand celor peste 100 de milioane de utilizatori activi Skype sa se conecteze, indiferent de retele si de device-uri. Cu un ecran de 4,3 inch, camera video frontala si pe capacul din spate, suport DLNA integrat, procesor Snapdragon de 1 GHz de ultima generatie, DLNA si cea mai noua versiune a HTC Sense, noul HTC ThunderBolt este o demonstratie de forta si in domeniul multimedia.
In plus, HTC isi uneste fortele cu AT&T pentru lansarea unuia dintre cele mai noi smartphone-uri ale retelei HSPA+ detinuta de AT&T, prin modelul HTC Inspire 4G. HTC Inspire 4G este primul device din Statele Unite ale Americii care face posibila experienta HTC Sense cu htcsense.com, un serviciu online care completeaza experienta HTC Sense dincolo de telefon. Acesta permite utilizatorilor sa localizeze pe harta un telefon pierdut, sa lanseze o comanda prin care telefonul suna– chiar si atunci cand telefonul este setat pe “silent” si, daca este necesar, sa stearga toate datele din telefon printr-o singura comanda. Împreuna cu conectivitatea 4G HSPA+, HTC Inspire 4G vine cu o lista impresionanta de caracteristici, precum o camera de 8 megapixeli, sunet Dolby si SRS surround sound, functie activa de corectare a zgomotului de fond si design elegant obtinut prin prelucrarea unui singur bloc de aluminiu.
HTC EVO Shift 4G, HTC ThunderBolt si HTC Inspire 4G se alatura celei mai diverse si entuziasmate linii de telefoane 4G de pe piata, in timp ce consolideaza pozitia de lider a HTC in dezvoltarea si livrarea modelelor 4G.
Brandul HTC continua sa evolueze
HTC continua sa-si creasca notorietatea prin demararea noii etape din construirea brandului cu o campanie in desfasurare, anuntata pentru prima oara la CES. Aceasta campanie se axeaza pe modul in care HTC pune utilizatorii in centrul tuturor actiunilor sale iar inovatiile HTC au fost inspirate de consumatori, prin raspunderea la nevoile lor.
John Wang, Chief Marketing Officer HTC: “În cadrul HTC, obiectivul a fost sa gasim noi modalitati pentru a simplifica experienta folosirii telefonului. Nu credem in inovatia de dragul inovatiei, ci mai intai dorim sa ne intelegem consumatorii nostri pentru a ne asigura ca inovatia HTC creaza un beneficiu real pentru acestia. Acest mod de gandire este inspiratia din spatele cele mai recente campanii de publicitate pentru brandul nostru.”
HTC a lansat prima campanie globala de brand la finalul anului 2009, cand avea notorietatea brandului global de aproximativ 16 puncte procentuale. Astazi, odata cu succesul campaniei pe piata, notorietatea brandului HTC ajunge la 60 puncte procentuale.