Iti dau reducere 1% la PC Garage

Sony PlayStation VR, sistemul de realitatea virtuală pentru PS4

Sony PS VR

Sony anunță că PlayStation VR, sistemul de realitatea virtuală, care va duce consola PS4 la următorul nivel de imersiune, se va lansa în octombrie în Japonia, America de Nord, Europa și Asia.

“Încă de când am dezvăluit PlayStation VR, în cadrul Conferinței Dezvoltatorilor de Jocuri Video din 2014, am primit un feedback extrem de favorabil din partea gamerilor și dezvoltatorilor de jocuri”, a spus Andrew House, președinte și Global CEO al Sony Computer Entertainment Inc. “Pentru a fi siguri că vom putea furniza suficiente unități de procesare grafică și o multitudine de jocuri gamerilor din întreaga lume, am decis să lansăm PlayStation VR în octombrie 2016. Pentru cei care așteaptă cu nerăbdare lansarea, am vrea să le mulțumim pentru răbdare și suport. Suntem bucuroși că vom oferi gamerilor o experiența inedită prin PS VR”.

În momentul de față, peste 230 de dezvoltatori de jocuri lucrează pentru crearea cât mai multor titluri pentru PS VR, de la echipe mici și independente, la cei care lucrează în studiouri sau la companii mari dezvoltatoare de jocuri, ca 2kGames, Electronic Arts Inc. sau Ubisoft. Acești dezvoltatori, dar și cei din cadrul SCE Worldwide Studios (SCE WWS), au creat până acum, pentru PS VR, 160 de titluri de jocuri, precum: Eagle Flight (Ubisoft), EVE: Valkyrie (CCP Games), Headmaster (Frame Interactive), Rez Infinite (Enhance Games), Wayward Sky (Uber Entertainment), RIGS: Mechanized Combat League, Tumble VR, Until Dawn: Rush of Blood and PlayStation VR WORLDS (SCE WWS). Peste 50 dintre acestea vor fi lansate până la sfârșitul acestui an.

Mai mult decât atât, DICE și Lucasfilm lucrează acum la un nou Star Wars Battlefront (Electronic Arts Inc.), experiență de joc ce va fi disponibilă doar pe PlayStation VR. De asemenea, THE PLAYROOM VR 4 de la SCE WWS va putea fi descărcată gratuit prin PlayStation Store de către toți deținătorii de PS VR, lucru ce va fi disponibil odată cu lansarea noului sistem de realitate virtuală. Pentru a extinde linia de titluri PS VR, SCE a încheiat un parteneriat cu dezvoltatori de software de utilități, pentru a oferi cât mai multe soluții inovatoare pentru această tehnologie și pentru a consolida mediul de dezvoltare pentru PS VR.

Sistemul va dispune și de un mod Cinema, care va permite utilizatorilor să acceseze conținut pe un ecran virtual imens, în timp ce vor purta casca de VR. Conținutul pentru Cinema va include jocuri și diverse video-uri, dar va avea și caracteristici ale consolei PS4, cum ar fi Share Play și Live. Utilizatorii vor putea, de asemenea, să vadă poze și videoclipuri la 360 de grade, poze realizate cu camerele foto omnidirecționale pentru PS VR prin intermediul PS4 Media Player, ceea ce le va da senzația că sunt în mijlocul imaginilor afișate.

SCE va promova în continuare PS VR și după octombrie 2016. Vor fi lansate noile titluri de jocuri la evenimentele din întreaga lume, iar portofoliul pentru PS VR va fi extins. Prețul recomandat va fi de $399/ €399.

Blizzard anunță lansarea Overwatch, pe 24 mai

Overwatch

Blizzard Entertainment anunță lansarea Overwatch pentru PC, PlayStation 4 și Xbox One pe 24 mai. În plus față de bonusul anunțat anterior, și anume skinul Noire pentru Widowmaker, cei care precomandă Overwatch, prin intermediul retailerilor autorizați, pot accesa sesiunea open beta a jocului cu două zile mai devreme, dar nu oricum, ci împreună cu un prieten.

În versiunea open beta a jocului veți putea încerca toți cei 21 de eroi disponibili, iar cei care precomandă vor trăi din plin experiența Overwatch, având acces cu două zile mai devreme, pe 3 și 4 mai. Ulterior, în perioada 5-9 mai, jocul va fi accesibil tuturor. Pentru mai multe detalii în legătură cu open beta accesați site-ul oficial.

”Overwatch este un shooter pe echipe pentru toată lumea, cu un gamplay cooperativ, distractiv și competitiv” a afirmat Mike Morkaime, CEO și cofondator Blizzard Entertainment. ”Credem că jucătorii de PC și console din lumea întreagă se vor distra cu Overwatch și suntem bucuroși că putem da tuturor ocazia să încerce jocul înainte de lansare.”

În Overwatch, jucătorii se alătură unei alianțe de soldați, oameni de știință, aventurieri și alte personaje bizare, care se războiesc pe câmpurile de luptă ale unei planete Pământ, din viitorul apropiat. Jocul oferă o paletă de 21 de eroi, fiecare cu arme extraordinare și abilități incredibile. Echipa este critică pentru a îndeplini obiectivele, iar jucătorii pot schimba eroii pe parcursul unui meci pentru a influența rezultatul acestuia.

De la BlizzCon 2015 și până acum, Blizzard a adăugat constant conținut și va continua în același ritm, chiar și după lansare, cu eroi și hărți noi. Între timp, Overwatch a primit un mod nou, Control, hărți noi, cât și un sistem de progresie, care îți oferă surprize digitale sub forma unor skinuri, emote-uri, dialoguri sau stenciluri noi.

Jucătorii de PC, PlayStation 4 și Xbox One vor putea achiziționa Overwatch: Origins Edition din magazinele retailerilor autorizați la prețul de 199.9 RON pentru versiunea de PC și 249.9 RON pentru console. Overwatch: Origins Edition include cinci skinuri speciale - Blackwatch Reyes (Reaper), Strike-Commander Morrison (Soldier: 76), Overgrown Bastion, Security Chief Pharah și Slipstream Tracer, precum și conținut tematic Overwatch pentru celelalte jocuri Blizzard, inclusiv Baby Winston pentru World of Warcraft și Tracer pentru Heroes of the Storm.

Overwatch va fi disponibil și într-o ediție limitată, la prețul de 599.9 RON, pentru PC, PlayStation 4 și Xbox One, ce conține toate bonusurile digitale din versiunea Origins, plus albumul cu melodiile jocului, un volum tematic Overwatch și o statuetă întruchipându-l pe Soldier 76, fostul comandant Overwatch Jack Morrison.

Media Galaxy lansează Pro Evolution Soccer 2016

Media Galaxy lansează sâmbătă, 19 Septembrie 2015, în cadrul magazinelor Media Galaxy din patru orașe, începând cu ora 15:00, cel mai realist simulator de fotbal - Pro Evolution Soccer 2016.

Pro Evolution Soccer 2016 aduce realismului de pe teren la cel mai înalt nivel, prin recrearea sentimentului de suspans extrem din timpul unui meci de fotbal. Promovat sub egida “Love The Past, Play The Future”, PES 2016 aduce o serie importantă de îmbunătățiri, cum ar fi noul sistem de simulare a contactului fizic dintre fotbalişti, duelurile ariene controlabile, controlul 1v1 rafinat, intrările defensive decisive, Goal Keeper ID, un sistem de atribute ale portarilor din joc (reproduse după cele din realitate), posibilitatea de a alege cum se vor bucura fotbaliștii după ce înscriu goluri, un nou Master League cu un nou sistem de transferuri, grafica îmbunătăţită, precum și efecte meteorologice dinamice. Nu în ultimul rând, PES 2016 păstrează licențele oficiale UEFA Champions League şi UEFA Europa League, adăugând Supercupa Europei în calendarul Master League.

pes2016

Cu ocazia lansării oficiale, Media Galaxy® organizează pentru toți pasionații de fotbal, sâmbătă 19 septembrie 2015, începând cu ora 15:00, un super eveniment în cadrul magazinelor Media Galaxy din București (Media Galaxy Orhideea), Constanța (Media Galaxy Constanța), Brașov (Media Galaxy Brașov) și Iași (Media Galaxy Iași Felicia). În cadrul fiecărui eveniment vor fi puse la bătaie multe premii și surprize.

 

Vino alături de noi și câștigă-ne premiile!

Detaliile competițiilor PES 2016 ce vor avea loc în Constanța, Brașov și Iași:

* înscrierile se vor face la fața locului, în magazin - NU există nicio taxă de participare (înscrierile au loc începând cu ora 15:00.)

* locuri disponibile pentru concurs: 32. În cazul în care sunt mai mult de 32 de înscriși, vor fi trași la sorți.

* sistemul de joc va fi eliminatoriu, încă din grupe (8 grupe de câte 4 jucători)

* Competiția se va desfășura pe 2 console PS4

 

* Premii:

Locul 1 - Joc PES2016 pentru PS4 + fular

Locul 2 - Joc PES2016 pentru Xbox ONE + fular

Locul 3 - Joc PES2016 pentru PS3 + fular

Locul 4 - Joc PES2016 pentru PC + fular

 

Detaliile competiției PES 2016 ce va avea loc în București:

* înscrierile se vor face la fața locului, în magazin - NU există nicio taxă de participare (înscrierile au loc începând cu ora 15:00.)

* locuri disponibile pentru concurs: 64. În cazul în care sunt mai mult de 64 de înscriși, vor fi trași la sorți.

* sistemul de joc va fi eliminatoriu, încă din grupe (4 grupe de câte 16 jucători)

* Competiția se va desfășura pe 4 console PS4

 

* Premii:

Locul 1 - Joc PES2016 pentru PS4 + fular

Locul 2 - Joc PES2016 pentru Xbox ONE + fular

Locul 3 - Joc PES2016 pentru PS3 + fular

Locul 4 - Joc PES2016 pentru PC + fular

* Toți cei 32 de concurenți care trec de prima fază eliminatorie vor primi un tricou PES 2016.

Pro Evolution Soccer 2016 va fi disponibil spre vânzare, în versiune Day One Edition și Special Edition, începând cu data de 17 septembrie 2015 în reţeaua de magazine Media Galaxy și pe site-ul mediagalaxy.ro.

Expansion-Packul House of Wolves pentru Destiny este valabil

Cel de-al doilea expansion-pack pentru Destiny tocmai ce a fost lansat, oferind noi misiuni, harti PvP, armuri,  arme, si un nou co-op strike.

House of Wolves este cel de-al doilea add-on major pentru Destiny, dupa lansarea The Dark Below in Decembrie anul trecut. Valabil pe toate platformele, House of Wolves promite noi harti, misiuni, si o multime de noi arme si armuri. De asemenea, House of Wolves introduce un eveniment multiplayer saptamanal in Crucible, Trial of Osiris, si o noua arena co-op, Prison of Elders. In plus, hartile multiplayer din primul expansion, sunt acum disponibile tuturor in Crucible.

Destiny House of Wolves

In House of Wolves, Gardienii sunt invitati de Regina Awoken sa vaneze pe cei din rasa Fallen apartinand factiunii House of Wolves, care au fost initial loiali acesteia dar in cele din urma s-au revoltat si au inceput o campanie pentru a controla celelalte factiuni Fallen. Ajungand in Reef, vei avea ocazia sa vanezi tradatorii Fallen si sa pui mana pe cele mai tari recompense.

Update-ul 1.2.0.1 pregatit pentru expansion repara / echilibreaza multe elementye ale jocului, iar House of Wolves promite destul de mult content pentru jucatori, incluzand:

 O noua arena co-op situata in Prison of Elders, unde echipe de 3 jucatori se vor confrunta cu valuri din ce in ce mai puternici pentru recompense legendare si exotice.
 Un nou eveniment multiplayer - Trial of Osiris este un eveniment 3v3 saptamanal bazat pe un nou mod, Elimination, in care nu exista respawn, coechipierii fiind singurii capabili sa readuca la viata gardienii cazuti in lupta.
 Echipament nou - Noi arme, armuri, si echipament, inclusiv legendare, exotice, dar si item-uri specifice factiunilor sau cu o tematica Fallen.
 Nivel crescut - Nivelul Light este crescut la 34, iar Item ascension iti permite cresterea armelor si armurilor exotice / legendare la nivelul maxim.
 Noi misiuni si questuri - Aventuri noi disponibile prin misiuni care au ca personaje Petra Venj din Garda Reginei si Variks, un Fallen ramas loial acesteia.
 Un nou spatiu social - Un nou spatiu social prezent in The Reef, plasat in centura de asteroizi dintre Marte si Jupiter ofera acces la noi comercianti, noi recompense si noi misiuni.
 Un nou Strike - The Shadow Thief - Viziteaza luna si vaneaza-l pe celebrul mercenar Fallen numit Taniks.

DLC-ul include si noi harti multiplayer inclusiv:

 Black Shield - O fosta baza Cabal de pe Marte
 Thieves Den - O ascunzatoare Fallen de pe Venus
 Widow's Court - O harta asimetrica in Dead Zone pe Pamant.
 Continut exclusiv PlayStation (pana in toamna 2015) - O a patra harta pentru multiplayer competitiv denumita Timekeeper, care este plasata pe marte, intr-o locatie construita de catre Vex.

House of Wolves este cel de-al 17-lea update facut de Bungie in ultimele 8 luni de la lansare. Acesta nu va fi ultimul pentru Destiny, compania promitand sa suporte jocul pe tot parcursul verii, pregatindu-se pentru un nou expansion in toamna. Poti cumpara House of Wolves prin PlayStation Store Romania la 90RON individual sau ca parte din Destiny Expansion Pass pentru 157RON.

 

Activision a lansat The Dark Below, primul expansion pentru Destiny

Bungie și Activision anunță lansarea primului expansion pentru Destiny, The Dark Below, acum disponibil pentru download pe PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One și Xbox 360.

The Dark Below vine cu un plus de conținut pentru aproape fiecare activitate din Destiny: noi arme și armuri ce pot fi obținute în urma noilor misiuni de tip story sau cooperativ, cât și a meciurilor multiplayer pvp.

Destiny the dark below 1

„Destiny a fost întotdeauna pentru noi un plan pe termen lung”, a afirmat Pete Parsons, Bungie COO. „Parte din acest plan este și feedback-ul din partea comunității, pe parcurs ce pregătim etapele următoare. Ne folosim de acest feedback pentru a include acele lucruri pe care jucătorii Destiny și le doresc, asa că am adaugat activități noi, arme și armuri, cât și un nou raid, toate acestea îmbunătățind experiența de joc.”

Destiny Expansion I: The Dark Below include:

- Noi arme și armuri, inclusiv obiecte legendare și exotice
- Creșterea nivelului maxim al unui personaj la 32
- Noi misiuni de tip story și questuri
- Un nou strike, activitate de tip cooperativ – The Will of Crota
- Un nou raid pentru șase jucători – Crota’s End
- Noi arene multiplayer – Pantheon, Skyshock și Cauldron.
- Un nou vehicul sparrow pentru cei care achiziționeaza season pass-ul pentru Destiny sau primul expansion până pe data de 15 ianuarie, 2015.
- Conținut exclusiv pe platformele PlayStation* – Un nou strike, The Undying Mind, cât și o nouă arma exotică, shotgun-ul The 4th Horseman.

Destiny Expansion I: The Dark Below este acum disponibil individual la 90 RON, cât și ca parte din Season Pass la 157 RON, prin intermediul PlayStation Store România pentru platformele PlayStation 4 și PlayStation 3, dar și prin intermediul Xbox LIVE pentru Xbox One și Xbox 360 la prețul de $19,99 / £19.99, respectiv $34.99 / £34.99.

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri MMO

Destiny a fost lansat oficial in Romania

Ieri, am fost prezent (din nefericire doar pentru câteva minute) la evenimentul de lansare a jocului Destiny de la Media Galaxy. Evenimentul a văzut aproximativ 350 de participanţi, un număr destul de impresionant considerând că jocul este valabil exclusiv pe console.

Totuşi, cel mai important aspect al lansării rămâne Destiny, MMO shooter-ul produs de Bungie. Cu un buget de aproape $500 de milioane, Activision a făcut un pariu extrem de ambiţios cu ceea ce este, esenţial, o nouă franciză.

Asta nu-nseamnă că nu le-a mers, ba dimpotrivă. Cel puţin în acest moment, jocul a înregistrat cel mai mare număr de precomenzi pentru un IP nou. În luna Iulie, aproximativ 4,6 milioane de jucători au încercat Destiny, în cadrul celui mai mare Beta-testing event de pe actuală generaţie de console.

 Destiny PS4 bundle

Destiny este genul de joc care va creşte pe parcurs, cu Roy Stackhouse, managerul Activision UK şi Irlanda, spunând că jocul a fost proiectat să reziste poate chiar şi zece ani. Asta înseamnă multe expansion pack-uri.

Pentru moment ştim că cei de la Bungie pregătesc deja cel puţin două expansion pack-uri, inclusiv:

The Dark Below – care va avea loc sub suprafaţa Lunii, unde jucătorii vor descoperi un mormânt care nu a fost deschis niciodată, şi un zeu al întunericului care a strâns o armata de războinici în adâncurile Hellmouth, adăpostul rasei inamice Hive

House of Wolves – despre care nu ştim aproximativ nimic în acest moment în afară de faptul că o sa conţină material exclusiv pentru PlayStation, care va rămâne exclusiv până în toamna anului 2015.

Pentru moment, titlul nu a fost anunţat oficial pe PC (deşi Bungie a spus că au fost discuţii destul de serioase legate de aducerea acestuia pe platformă), Destiny s-a bucurat de o atenţie excepţională chiar şi din partea românilor. După cum spuneam mai devreme, au fost probabil mai bine de 300 de oameni la lansare (asta numai la Media Galaxy, a mai şi la Emag o lansare, dar acolo nu pot spune exact ce s-a întâmplat). Acest număr este doar un pic mai scăzut faţă de lansarea altor jocuri făcute în cadrul magazinului, precum Watch Dogs în Mai.

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri MMO

Destiny Beta preview – MMO-ul ce nu-i MMO

Dupa ce am jucat Destiny pentru o saptamana, am ramas un pic confuz. Deigur, jocul este masiv, destul de bine construit si satisfacator, dar nu sunt sigur despre prospectul sau in viitor. Nu inca.

Sunt multe aspecte pozitive despre care pot vorbi legate de Destiny, dar in mare parte, as dori sa discut despre cateva griji legate de acest amestec-MMO-FPS-RPG. Luand in considerare faptul ca saptamana de joc fost doar un Beta, este posibil ca aproximativ totul sa fie diferit cand jocul va iesi pe piata. In acest caz, tot ce scriu aci ar fi inutil, dar atunci, si intreaga saptamana de Beta ar fi tot la fel de inutila. Asa ca, daca ai ceva timp, stai un pic si haide sa vedem care-mi sunt grijile legate de Destiny.

Guardians 2 destiny-media

MMO-ul

Lu' Destiny nu ii place sa fie intitulat MMO, desi asta este exact ce e. Da, jocul are o campanie traditionala, complet echipata cu mici cut-scene-uri si voice-over-uri, inclusiv din partea lui Peter Dinklage, care explica ce se-ntampla atunci cand e nevoie.

Lumea si lore-ul sunt destul de decente, iar tempa Pamantului Pierdut functioneaza destul de bine in a te arunca in mijlocul lui nimanui, ca apoi sa recuperezi ce-a fost pierdut (folosind multe, multe, multe gloante). Din nefericire, povestea si universul nu sunt atat de coerente, sau cel putin nu-s prezentate coerent. Sunt atat de multe misiuni, una dupa alta, incat vei uita de ce ai inceput genocidul de extraterestri in primul rand.

Destiny MMO

Jocul, de fapt, se bazeaza extrem de mult pe univers. Pana la urma, daca intreaga lume este data peste cap, si tu esti doar o mica piesa ce incearca sa faca fata la grupuri din ce in ce mai mari, si variate de inamici, nu prea ai cum sa vezi ce impact ar avea actiunile tale.

Faza e ca, daca ne uitam la cateva MMO-uri, sa zicem The Secret World, sau Elder Scrolls Online, ambele au o campanie principala care este data peste cap de misiuni locale si zona in care te afli, iar constructia lumii si povestea ajung sa fie secundare. Sigur, problema cu Destiny nu e la fel de vizibila, dar cu cat joci mai mult, cu atat stii mai putin ce ar trebui sa se intample.

Bineinteles, Bungie l-a pus pe Peter Dinklage sa-ti aduca aminte ce tel ai, pana la urma, el a citit cateva pagini in avans si stie ce ar trebui sa se intample.

Echilibru

Probabil cea mai dificile provocare a unui MMO, este sa fie echilibrat; sa-ti dea senzatia de putere, si sa faca inamicii sa se simta ca o provocare, si nu job-ul de la 9 la 5. Deseori aceasta proba este atat de bulita, incat e impresionant sa vezi cat de mult au dat-o in bara. Destiny, nu are problema asta. Nu, jocul se chinuie sa-si echilibreze fiecare lucru luat din dreapta si stanga.

Odata ce amesteca MMO, RPG si First-Person Shooter, armele si gloantele devin importante. La asta, mai adugi si abilitati, armura complet functionale, si un arsenal variat, si obtii un angajament colosal.

Angajament pe care Destiny aproape il indeplineste. Zic aproape, findca are nevoie de multa polizare pana a fi complet. Mai ales in combat.

Destiny Hive

Inamicii au mai multe nivele, asa cum te-ai astepta. In primele 2 ore, toata lumea e la nivelul tau, dar cu cat progresezi mai mult, cu atat dai peste oratanii de nivel din ce in ce mai mare. Evident, in acest moment, nivel mai mare inseamna doar damage si viata mai mare.

Asta nu inseamna dificultate, nu cand trebuie sa tragi timp de 10 minute intr-un singur inamic cu tot ce ai, ca sa il aduci la 10% viata. Pur si simplu nu e distractiv.

Sper, odata cu lansarea jocului, ca Destiny se va baza pe comportament si varietate pentru a crea dificultate. Deja am vazut asta pe ici, colo. La inceput dai numa' peste Fallen ce trag si se ascund, dar dupa aia intalnesti si inamici Stealth, creaturile afiliate Hive-ului, ce ori te vor ataca in melee indiferent de situatie, sau vor folosi magie spatiala sa-ti dea-n cap.

Explorare

Beta a avut loc pe o singura harta, gigantica intr-adevar, dar nu destul cat sa fie "Open World". Aici, dupa cateva misiuni de campanie, intreaga regiune se deschide, si iti ofera access la intreaga harta. Zona este diversa, cu multe chestii de vazut, dar scenariul va deveni repetitiv destul de rapid.

Vei ajunge sa te plimbi pe aceleasi drum iar si iar, sa tragi in aceeasi inamici care apar de fiecare data in aceleasi sectoare, si sa vizitezi aceleasi locatii de nenumarate ori.

Destiny Old Russia

Desigur, am vazut doar o mica parte din joc, Destiny ar trebui sa mai contina Venus si Marte ca regiuni, iar Luna este vizibila in timpul sesiunii, si chiar a fost valabila Sambata, desi nu am avut ocazia sa o incerc.

Plus, considerand modul in care Destiny este construit, acesta poate fi extins la nesfarsit, adaugand stele si planete noi, asa ca ceea ce am vazut (ceea ce am repetat la nesfarsit), e doar o parte din ceea ce jocul are de oferit. 

Nu-s destul de sigur despre diferenta de level in regiune, totusi. Majoritatea MMO-urilor au harti clar definite si separate cu inamici specifici zonei. Destiny mai are mult de lucrat in acest departament. Daca ai decis sa te plimbi un pic, este posibil sa intri in niste catacombe unde oratanii de level ?? or sa urle, si apoi sa respire inspre tine, omorandu-te instant.

Nu numai asta, dar Gardianul meu de nivel 3 a crapat de cateva ori fiindca a avut tupeul sa mearga pe carare unde Hive de nivelul 7-8 se bateau cu jucatori de 7-8, ca parte dintr-un event optional.

Clase si Gear

Nu am probleme directe cu modul in care gear-ul este implementat. Ai arme, armuri, nave, si vehicule pe care le poti folosi. Pe parcursul jocului vei da peste blueprints (de obicei de arme), arme, si iarasi, mai multe arme.

Am auzit de comparatia intre Borderlands si Destiny, dar nu cred ca aceasta este una relevanta. Sigur, ambele jocuri au o varietate extrem de mare cand vine vorba de armament, dar Destiny pare a fi mult mai comprehensiv in orice alt aspect.

Destiny Shootie

Jocul utilizeaza ssi o multime de aspecte specifice unui RPG, cum ar fi progresia caracterului, si / sau chiar progresia de itemuri (daca le folosesti destule ori). Din nefericire, Titanul, Hunter-ul si Warlock-ul nu sunt prea diferiti in ceea ce priveste stilul de joc (inca!), dar sunt tratati ca entitati separate.

In acest moment, fiecare clasa, teoretic, are abilitati distincte, cu aesteticul lor. Totusi, asta nu inseamna ca fiecare Gardian are un stil de lupta unic. Toata lumea foloseste 'Space-Magic' destinata sa faca chestii nasoale la ganganii. Singura diferenta dintre fiecare clasa, in afara de design, sunt stats-urile si asa zisa super-abilitate.

Multiplayer competitiv

Nu voi discuta mult despre partea competitiva, fiindca in acest moment nu e deloc polizata.

Din experienta mea oarecum limitata, meciurile 6v6 sunt foarte similare cu cele din Halo, doar ca-s in slow motion. Vedeti voi, Destiny se bazeaza pe o structura specifica unui shooter clasic (mai MMS, nu old-school), asa ca partea asta nu prea se intelege bine cu hartile masive, pline de vehicule.

Concluzie

In mare, mi-a placut Destiny. Poate ca nu ar parea, dar adresarea grijilor de mai sus ar face un joc decent, sa fie chiar tare.

Titlul preia multe lucruri de la alte MMO-uri existente, iar in anumite parti, este un MMO, desi incearca cu disperare sa nu fie numit unul. Nu cere grind (cel putin nu la nivelul acela obsesiv), iar campania nu este una specifica unui MMO.

Este si impresionant cat de mult Bungie a reusit sa marite atat de multe mecanici. Nu merge totdeauna, dar e aproape. 

Cred ca asa as clasifica intregul joc de altfel, un titlu impresionant ce nu merge intotdeauna, dar e pe aproape.

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri MMO

Quantum Break dezvaluit la Gamescom, valabil pe Xbox One in 2015

Remedy Entertainment a pregatit un small teaser ce confirma ca jocul action-adventure Quantum Break va fi lansat in 2015.

Prima data dezvaluit in cadrul evenimentului de prezentare pentru Xbox One, Quantum Break pare a fi un titlu care utilizeaza o mecanica de alterare a timpului. Acum, avem mai multe detalii, si se pare ca jocul va fi un joc de actiune third-person care va fi direct conectat cu un TV Show.

Intr-un video postat pe YouTube (valabil mai jos), directorul creativ Remedy Entertainment, Sam Lake spune ca studioul se pregateste sa publice un gameplay demo in August "Suntem foarte emotionati sa anuntam ca va vom prezenta gameplay-ul de alterare a timpului pentru Quantum Break, in cadrul Gamescom."

Quantum-Break-Gameplay-screenshot

Trailerul prezinta si cateva momente scurte de gameplay, desi nimic ce ar indica calitatea produsului final.

Universul Quantum Break pare sa fie o "fuziune" intre un joc episodic de actiune si un serial episodic, si vor fi amandoua livrate intr-un singur pachet.

"Jocul se concentreaza pe eroi, iar serialul pe inamici." declara Lake "In joc, asumi rolul lui Jack Joyce, intr-o lupta disperata pentru a opri fractura ce ameninta sa cauzeze sfarsitul timpului. In serial, urmaresti planurile si manipularile in interiorul Monarch, corporatia care este inamitul lui Jack."

Odata ce exista o legatura directa intre serial si joc, se pare ca deciziile din joc vor fi reflectate intr-o versiune personalizata live-action a serialului, in timp ce fiecare episod va dezvalui detalii asupra anumitor elemente din joc si modalitati de a juca jocul.

Ubisoft a lansat Watch Dogs

Ubisoft lanseaza jocul action-adventure Watch Dogs, astazi 27 Mai, pentru PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One şi Xbox 360.

Watch Dogs spune povestea lui Aiden Pearce, un hacker genial, cu un trecut infracţional care a condus la o tragedie familială. Aflat acum în căutarea celora care i-au rănit familia, jucătorul va putea monitoriza şi elimina inamicii, manipulând orice dispozitiv conectat la Sistemul Central de Operare (ctOS). Watch Dogs permite jucătorilor să folosească oraşul Chicago ca armă supremă şi să-şi aleagă propria modalitate de răzbunare.

Watch Dogs - Title Image

Jucătorii au la dispoziţie o serie de ediţii diferite, care oferă conţinut digital şi fizic variat. Toate ediţiile sunt disponibile pe Ubishop. Este valabil şi un season pass, care economiseşte 25% din valoarea conţinutului care va fi disponibil după lansare, inclusiv noua poveste din modul single-player, care îl include pe T-Bone; un nou mod de joc Digital Trip şi alte misiuni, arme şi outfit-uri noi.

Pentru posesorii de console PlayStation, Watch Dogs oferă conţinut bonus exclusiv, care include patru misiuni suplimentare, ce echivalează cu o oră de gameplay exclusiv. După completarea acestor misiuni, jucătorii vor debloca outfit-ul unic, White Hat Hacker, şi vor primi puncte bonus, care îi vor ajuta să afle mai multe informaţii despre o facţiune importantă din universul Watch Dogs. Acest conţinut va fi deblocat prin intermediul unui cod.

Experienţa poate trece dincolo de consolă, cu ajutorul aplicaţiei Watch Dogs: ctOS Mobile. Aceasta permite jucătorilor să se conecteze şi să concureze cu prietenii lor, chiar şi atunci când nu se află lângă consolă. Aplicaţia oferă un gameplay dual-screen, care îţi permite să te joci oriunde şi oricând. Aplicaţia Watch Dogs: ctOS Mobile este disponibilă pentru dispozitivele iOS şi Android.

La scurt timp după lansare va fi disponibil şi ebook-ul „Watch_Dogs //n/Dark Clouds", scris de John Shirley, autorul a numeroase romane şi scenarii. Povestea ebook-ului începe în momentul în care se încheie cea a jocului şi le permite fanilor să continue explorarea universului Watch Dogs. Ebook-ul este o premieră pentru Ubisoft şi va fi disponibil exclusiv prin intermediul canalelor digitale. Acesta va fi disponibil în două formate digitale, în limbile engleză, franceză, italiană, germană şi spaniolă.

Media Galaxy anunță lansarea jocului Watch Dogs

Media Galaxy anunță lansarea jocului Watch Dogs, în versiuni pentru PC, PS4, Xbox One, PS3 și Xbox 360. Watch Dogs face parte din categoria Open World Action-Adventure, dezvoltat de studioul Ubisoft Montreal și publicat de Ubisoft. 

Jocul este situat într-o versiune fictivă, hiper-conectată, a orașului Chicago, Illinois, gestionat printr-un sistem centralizat, numit ctOS, dezvoltat de Blume Corporation. Povestea single-player este relatată prin intermediul lui Aiden Pearce, un hacker cu abilități impresionante, care îi oferă acces la diverse sisteme electronice, fie pentru a obține sau a controla informațiile, fie pentru a interacționa cu mediul înconjurător, în avantajul său. 

Jocul a primit peste 173 de premii și nominalizări pentru aparițiile de la E3 2012 și 2013, inclusiv trei premii și patru nominalizări la Game Critics Awards.

Watch Dogs - PS4 Presentation2

Media Galaxy și Watch Dogs cheamă toți iubitorii și pasionații de jocuri, în data de 27 mai 2014, orele 18.00, în magazinul Media Galaxy Orhideea. Cu acest prilej, Media Galaxy va oferi multe premii și surprize celor prezenți la eveniment.


Sute de premii îi așteaptă pe pasionați:

  1. Consola PlayStation 4 + Joc Watch Dogs
  2. 12 pachete Watch Dogs pentru console și PC (dintre care nu mai puțin de 8 ediții de colecție Dedsec)
  3. Tricouri, brelocuri și multe alte obiecte de colecție sub sigla Watch Dogs

Jocul va fi disponibil spre vânzare în data de 27 Mai în reţeaua de magazinele Media Galaxy.

Cele mai citite

Error: No articles to display