Coca-Cola şi HP v-au pus pe sticlă numele

HP şi-a anunțat contribuția la producția record de etichete personalizate pentru cea mai mare campanie personalizată de promovare a brandului Coca-Cola de până acum, prin intermediul imprimantelor din gama HP Indigo WS6000 Digital Presses.

Campania Împarte o Coca-Cola a fost lansată peste tot în Europa pe 1 mai şi este menită să sprijine compania în interacțiunea directă cu consumatorii săi din 32 de țări. Aceasta constă în substituirea binecunoscutului logo, de pe sticlele de Coca-Cola, Coca-Cola light și Coca-Cola zero, cu 150 dintre cele mai populare prenume, porecle și nume de alint din fiecare țară. Proiectul a combinat tehnologia de imprimare convențională cu tehnologia digitală HP Indigo Digital Printing pentru a crea 800 de milioane de etichete personalizate de înaltă calitate.

hp-logo

Proiectul a fost coordonat de Peter Overbeek de la ESHUIS din Dalfsen, Olanda, o companie convertoare de etichete. Proiectul a inclus opt companii convertoare de etichete din Europa, care au coordonat producția pe imprimantele HP Indigo WS6000 series Digital Presses. Imprimantele au funcționat 24 de ore pe zi, timp de aproximativ trei luni, pentru a produce aproape 800 de milioane de etichete, cea mai mare lucrare la activ pentru imprimantele HP Indigo WS6000 series Digital Presses.

Conținutul static de pe etichetele realizate pentru acest proiect a fost tipărit mai întâi în formă convențională pe o folie curbată BOPP de 38 de microni și apoi personalizat, cu numele respective, utilizând imprimantele digitale HP Indigo WS6000. Pe toate imprimantele utilizate în acest proiect au fost instalate aceleași setări și configurații, pentru a obține o aliniere completă și consecvență în timpul producției.

În plus, pentru a asigura menținerea aceleiași culori specifice mărcii Coca-Cola pe toate utilajele, HP Indigo a conceput un tuș roșu nuanța Coca-Cola. Acest tuș a servit ca punct de referință pentru toate tehnologiile convenționale și digitale de imprimare din cadrul campaniei ''Împarte o Coca-Cola''. Mai mult, în viitor va fi utilizat ca fiind culoarea de referință pentru Coca-Cola.

Pe lângă ambalajele fizice ale sticlelor de Coca-Cola, portalul www.shareacocacola.com le oferă consumatorilor o platformă unde pot experimenta virtual campania ''Împarte o Coca-Cola'', cu prietenii și rudele lor din lumea întreagă. Consumatorii pot folosi site-ul pentru a crea și personaliza virtual doze pe care să le trimită prietenilor lor de pe Facebook.

Cele mai citite