TP-LINK deschide în România birou de reprezentare

TP-LINK își consolidează prezența pe piața românească și în regiune, prin deschiderea unui birou de reprezentare și a unui centru logistic, la București. Centrul va fi un hub regional, care va asigura distribuția și suportul tehnic pentru produse TP-LINK, pentru clienții din Europa de Sud-Est, respectiv Bulgaria și țările din zona Adria.

Pentru primul an de funcționare a depozitului regional, TP-LINK estimează livrări de cel puțin 1,5 milioane de unități, dintre care aproximativ 35% vor fi destinate pieței locale. În prezent, 80% din vânzările producătorului chinez, în România, sunt reprezentate de routere wireless, segment de produs pe care compania deține o cotă de piață estimată la 55%. Prin deschiderea biroului local, TP-LINK își dorește să își consolideze poziția, prin dublarea cotei față de următorul competitor, dar și diversificarea vânzărilor și abordarea mai consistentă a segmentului de clienți SoHo și IMM-uri, categorie care va genera anul acesta aproximativ 20% din vânzări.

În 2012, piața locală de echipamente de rețea pentru segmentul consumer și SoHo s-a cifrat la 20 de milioane de dolari, din care 15 milioane de dolari au reprezentat vânzările de echipamente wireless routing, potrivit estimărilor companiei. Pentru anul în curs, TP-LINK anticipează o creștere moderată a pieței, de aproximativ 10%.

TP-Link-logo

Compania TP-LINK este prezentă pe piața românească din 2007, prin trei distribuitori oficiali: Network One Distribution, Mondo Plast și Royal Computers.

Cele mai citite