Iti dau reducere 1% la PC Garage

Noul program de parteneriat – AMD Partner Program

AMD a lansat oficial noul program de parteneriat – AMD Partner Program, creat pentru a ajuta și premia partenerii de distribuție, la nivel global. Programul are la bază trei piloni: Aspirație, Motivație, Design.

AMD Partner Program asigură criterii bine stabilite și, în același timp, transparente, prin intermediul unei clasificari pe nivele, oferind o serie de facilități: financiare, de acces, de marketing, de recunoaștere, tehnice, dar și beneficii materiale. Un portral îmbunătățit - AMD Partner Portal -asigură acces la informații actualizate printr-o conexiune securizată, și conținut personalizat, pentru a ajuta partenerii să își dezvolte afacerea.

Programul de parteneriat AMD recunoaște distribuitori, integratori de sistem, magazine retail si online ca fiind parteneri Elite, Premier, Provisional Premier, și Select, având la bază criterii clar stabilite. În calitatea de partener ce promovează la un nivel superior, companiile sunt eligibile să primească un pachet îmbunătățit de beneficii.

amd-logo

În funcție de statutul partenerului, cei cu indicativul Hero Builders (integratori entuziasti AMD, cu rezultate fabuloase) vor primi beneficii adiționale, dar și acces prioritar la anumite tehnologii AMD.

"Pe parcursul anului trecut AMD a introdus o serie de tehnologii inovatoare odată cu lansarea noii genetații de APU-uri, cu funcții HSA și a seriei de plăci grafice AMD Radeon™ R-Series. Aceste produse însă nu pot avea success fără un canal puternic și pasionat care să le distribuie în piață," a spus Roy Taylor, Vicepreședinte Corporate, Channel Sales, AMD.

Cand se înregistrează ca parteneri, în program, aceștia primesc acces securizat la portalul specializat, unde pot beneficia de unelte de vânzări, marketing, documentație produse, știri, recenzii, cele mai noi drivere și aplicații.

EuroGsm participă și în acest an la Black Friday

EuroGsm participă și în acest an la „Black Friday" și a mizat pe două perioade de vânzări. Prima s-a desfășurat în weekendul 22-24 noiembrie, urmând ca cele mai bune oferte să fie accesibile și pe 29 noiembrie, atât în rețeaua națională de magazine, cât și pe shop-ul online.

În acest interval, vizitatorii site-ului EuroGsm au putut și încă se pot înscrie, până astăzi la prânz, în pre-campania Black Friday pentru a vizualiza oferta cu 24 de ore înainte de lansarea campaniei integrale și pentru a beneficia de prioritate în plasarea comenzilor.

Printre produsele din oferta promoțională se numără telefoane mobile, tablete, căști bluetooth, stick-uri USB, genți pentru laptop, huse pentru telefoane, tocuri și folii protecție ecran. De asemenea, produse precum ceasul Samsung Galaxy Gear V700 sau camera foto cu sistem de operare Android, Samsung Galaxy Camera GC100, vor fi și ele disponibile la un preț redus. EuroGSM-logo

În cazul accesoriilor, reducerile de preţ se ridică până la 58%, în timp ce pentru telefoane pot ajunge până la 40%, pentru modele precum smartphone-urile HTC One sau Samsung Galaxy S4 Mini. Cei care își doresc o tabletă vor avea posibilitatea de a achiziționa la un preț mai mic dispozitive ca tabletele Smailo Web Energy, cu diagonala de 9.7'', sau Samsung Galaxy Note N5110.

„Pentru că ediția de anul trecut a Black Friday a fost un succes, am decis să organizăm și anul acesta evenimentul, iar de data aceasta oferim reduceri pentru o gamă și mai largă de produse. Apreciem că, în perioada promoției, cele mai vândute produse vor fi telefoanele dual-SIM, ale căror prețuri vor începe de la 99 lei", a declarat Zoltan Halmai, directorul comercial al companiei.

Pe lângă gama de dispozitive mobile și accesorii, EuroGsm va scoate la ofertă şi o serie întreagă de gadget-uri, printre acestea numărându-se minidifuzorul Gear4 Angry Birds, husa cu tastatură USB Forever pentru tablete 7 sau dispozitivul Chromecast Google HDMI streaming media player.

EuroGsm a lansat în weekendul 22-24 noiembrie o avanpremieră a campaniei de Black Friday, sub denumirea de „Sneak peek", unde vizitatorii au avut acces la o parte din produsele pregătite pentru finalul lunii, iar rezultatele au fost pe măsura așteptărilor.

Reprezentantul EuroGsm apreciază că, în perioadele Black Friday din acest an, compania va înregistra o creştere a traficului pe site echivalentă cu totalul vizitelor acumulate în decursul unei luni obișnuite, iar numărul de comenzi va fi de 25 de ori mai mare decât media comenzilor zilnice.

Oficialii companiei estimează că vârful de vânzări va fi în data de 29 noiembrie, datorită numărului de oferte pregătite pentru vizitatori, cât și a reducerilor aplicate.

Intel își extinde echipa din România, cu 35 de angajați

Intel România anunță extinderea echipei locale cu 35 de angajați, care dezvoltă software educațional la Cluj-Napoca. Până pe 8 noiembrie a.c., aceștia au făcut parte din compania Kno, achiziționată la nivel mondial de Intel.

Kno este lider în dezvoltarea de software educațional pentru clasele 1-12 și oferă soluții pentru eReadere și eTextbooks, unelte de colaborare și evaluare a activității din clasă, managementul licențierii și distribuției de cărți, precum și soluții complete pentru școli, incluzând date analitice despre activitatea și evoluția fiecărui elev.

intel logo

Achițizia companiei Kno se subscrie misiunii Intel de a crea și extinde tehnologii de computing, pentru a îmbunătăți viața fiecărui elev de pe glob. În urma achiziției, conținutul digital al bibliotecii Intel Education Solutions se ridică la peste 225.000 de titluri de cărți pentru clasele 1-12 și învățământul superior, prin parteneriate cu 75 de edituri de cărți educaționale. Platforma de conținut Kno este foarte similară cu abordarea comprehensivă a Intel Education Solutions, care asigură succesul elevilor și ale cadrelor didactice prin acces la patru elemente esențiale: produse, software, conținut și dezvoltare profesională a profesorilor.

Inovațiile Kno pot fi rulate pe diferite dispozitive și sisteme de operare, fie că este vorba de iOS, Windows sau Android. Compania are centre de dezvoltare de software educațional în Statele Unite ale Americii și India; în Europa unicul birou Kno este cel din Cluj-Napoca. Intel și Kno au colaborat și înainte de achiziție, inovațiile Kno făcând parte din suita software Intel Education Solutions; de asemenea, Kno s-a aflat în portofoliul de companii al fondului de investiții Intel Capital.

La nivel mondial Intel depune eforturi susținute de a îmbunătăți modul de predare-învățare în clasele 1-12. Compania lucrează cu profesori și Guverne din peste 100 de țări, inclusiv în România, pentru a transforma educația. În ultimii 10 ani, Intel a investit peste 1 miliard de dolari în programe educaționale; peste 150 de milioane de elevi au beneficiat de soluțiile educaționale ale companiei, iar 11 milioane de profesori au fost instruiți să folosească tehnologia la predarea în clasă.

Conceptul de "învățământ 1:1” în școală a fost ilustrat astăzi în cadrul expoziţiei “Clasa viitorului”

Intel a semnat astăzi cu Guvernul României un Protocol de Colaborare, prin care se creează cadrul pentru dezvoltarea unui program de învățământ tehnologizat, de tip un copil – un calculator; un profesor – un calculator, în şcolile din ţară, până în 2015.

Intel intenționează să ofere sprijin de specialitate Guvernului în a evalua, concepe și implementa instrumente educaționale specifice secolului 21, constând în echipamente hardware și software dedicate. 

Documentul a fost semnat de Peter Gleissner, Sales Director Intel pentru regiunea UE, Remus Pricopie, Ministrul Educației, Mihnea Costoiu, Ministrul delegat pentru Învățământ Superior, Cercetare Științifică și Dezvoltare Tehnologică și Sorin Vicol, Secretar de Stat în Ministerul pentru Societatea Informațională.

Clasa Viitorului

"Suntem un puternic susținător al intențiilor de a tehnologiza sistemul educațional din România. Investiția de astăzi, în aptitudini specifice secolului 21, va contribui la creșterea competitivității ţării și va asigura succesul viitor", a declarat Peter Gleissner, Sales Director Intel pentru regiunea UE.

"Dacă elevul care iese de pe băncile școlii reușește să devină un cetățean adaptat lumii în care trăiește și adaptat lumii în care va urma să se dezvolte ca om, atunci înseamnă că sistemul de învățământ și-a atins scopul. Ca acest lucru să fie, însă, posibil, trebuie să creăm oportunitățile necesare, deoarece educația înseamnă, înainte de toate, explorarea posibilităților copiilor de a se defini ca personalități. Ori, în lumea viitorului și școala aparține viitorului. Nu mai putem concepe un univers al educației fără instrumentele digitale. Acordul de astăzi cu Intel Corporation este un pas în plus în era digitală, pe care Ministerul Educației Naționale înțelege să-l facă pentru elevii din sistemul național de învățământ", a declarat Remus Pricopie, Ministrul Educației.

La rândul său, Mihnea Costoiu, Ministrul delegat pentru Învățământ Superior, Cercetare Științifică și Dezvoltare Tehnologică, a precizat: "Când vorbim despre standarde ridicate în procesul de educație, nu putem face abstracție de instrumentele prin care reușim să atingem aceste standarde. Calculatorul, tableta, sistemele de operare performante, tablele electronice sunt elemente care fac parte din viața de zi cu zi a copiilor noștri și sunt produse care, într-un fel, sunt ieșite din mințile și mâinile celor care, cândva, au fost pe băncile facultăților sau în laboratoarele de creație. Prin intermediul unui proces social și economic firesc, produsele lor se întorc pe băncile școlii pentru a da o șansă în plus educației de înaltă calitate. Educația prin instrumentele TIC înseamnă, în fapt, a avea, deopotrivă, studenți și profesori pregătiți. Aceștia sunt cei care oferă un plus de valoare în lumea viitorului".

Modul de funcționare a conceptului de "învățământ 1:1" în școală a fost ilustrat astăzi în cadrul expoziţiei "Clasa viitorului", unde au fost prezentate echipamente digitale special concepute pentru elevi și profesori, table interactive şi manuale digitale, toate conectate la Internet.

Documentul semnat astăzi prevede de asemenea că Intel, Ministerul Educației și Ministerul pentru Societatea Informațională vor colabora pentru implementarea programului Intel Teach, pentru dezvoltarea profesională a cadrelor didactice. Profesorii români vor fi instruiți prin Intel Teach până în anul 2015. Programul este o initiaţivă globală a Intel, creată special pentru profesori, şi integrează tehnologia în lecţii. Intel Teach asigură dezvoltare pentru profesorii claselor 1-12 la toate disciplinele, ajutându-i să integreze tehnologia în lecțiile lor. Totodată, pentru elevi, Intel Teach contribuie la dezvoltarea abilităților de rezolvare a problemelor, gândire critică și lucru în echipă.

Soluţiile de 1:1 e-Learning sunt dezvoltate de companii de IT din Europa Centrală şi de Est, oferind un impuls economic regiunii. Intel este un binecunoscut susţinător al educaţiei, având numeroase iniţiative în acest domeniu. În România, la nivel preuniversitar, pe lângă programul Intel Teach şi soluţiile de 1:1 e-Learning, Intel organizează numeroase competiţii educaţionale, precum Intel International Science and Engineering Fair (Intel ISEF), cel mai mare concurs de ştiinţă şi inginerie din lume dedicat elevilor, şi Intel Business Challenge, o competiţie de planuri de business pentru tineri studenți, întreprinzători. Recent, în Statele Unite ale Americii, Ionuț Budișteanu, un licean din Râmnicu Vâlcea, a câștigat la Intel ISEF premiul cel mare, Gordon E. Moore, în valoare de 75.000 de dolari.

Compania Intel este de asemenea implicată şi în sectorul universitar în România, având numeroase parteneriate cu cele mai importante centre universitare din țară. În anul 2012, Intel a deschis Intel Open Student Lab la Universitatea Politehnica din București, la care au acces anual 650 de studenți interesați de cercetare în domeniul software Open Source.

EA a semnat un contract de exclusivitate cu Disney pentru franciza Star Wars

EA şi Disney tocmai au semnat un contract de exclusivitate pentru noi jocuri în franciza Star Wars.

La prima vedere vestea pare a fi una foarte nasoală, şi chiar poate fi, dar există şi o parte pozitivă. EA este unul din puţinele studiouri care au avut experienţă cu Star Wars, iar Bioware are o centura de RPG-fantastic în universul plin de Jedi. Acum despre veste, Electronic Arts a semnat "un contract exclusiv pentru mai mulţi ani" în care publisher-ul va fi responsabil de jocuri "core" pe toate "platformele interactive şi cele mai populare genuri de pe piaţă." Disney pe de altă parte, va păstra drepturile de a produce jocuri mobile, sociale, pe tabletă sau direct online [cel mai probabil browser-based].

"Fiecare developer visează să producă jocuri în universul Star Wars," a adăugat preşedintele EA Labels, Frank Gibeau într-o declaraţie. "Trei dintre cele mai mari studiouri ale noastre vor avea ocazia să îşi îndeplinească visul, producând aventuri epice pentru fanii Star Wars. DICE şi Visceral vor produce noi jocuri, alaturandu-se celor de la Bioware în efortul de a extinde franciza Star Wars."

Contractul confirmă intenţiile Disney de a închide LucasArts şi trecerea gigantului media de la producţia internă către licenţierea francizei la studiouri third-party. Partea ciudată este introducerea EA în ecuaţie, pentru ambele tabere. Teoretic, cele două s-ar potrivi de minune, EA cu Bioware care a produs Knights of the Old Republic, unul din cele mai bune RPG-uri din ultimul deceniu şi Disney cu o amprentă masiva asupra tuturor formelor de media. Bine, poate că EA a publicat şi The Old Republic, unul dintre cele mai controversate şi scumpe eşecuri din toate timpurile, dar aici vorbim de exemplele care ajută argumentul.

EA, cu siguranţă, are nevoie de publicitate pozitivă, iar Disney ar avea ceva de oferit. Gibeau a declarat că viitoarele jocuri vor "împrumuta din când în când de la filme" dar vor rămâne "în totalitate originale, cu noi poveşti şi nou gameplay," fapt care mă bucură, fiindcă promite traiectoria relativ unică în lumea jocurilor licenţiate, adică explorarea universului şi nu centrarea atenţiei asupra evenimentelor din filme. Din nefericire, Star Wars 1313 s-ar putea să nu fie înviat, ambele tabere fiind complet tăcute din acest punct de vedere. Cu siguranţă Electronic Arts ar primi o bilă albă dacă ar continua producţia jocului.

Încă o mică chestie, ar fi foarte interesant să văd abordarea celor de la DICE într-un nou Battlefront. Ştiu că studioul a produs numai Battlefield în ultimul timp, dar Battlefront şi Battlefield sunt destul de similare [în titlu cel puţin], şi sunt sigur că studioul are destul talent să exploreze teritoriu nou. Mirrors Edge mi-a dat speranţa asta.

Star Wars Logo

Eveniment Oracle și Maguay, destinat soluțiilor de stocare

Maguay a organizat, împreună cu Oracle, un eveniment dedicat prezentării soluțiilor pentru infrastructura de stocare, destinate atât companiilor medii, cât și firmelor mari și instituțiilor publice.

În data de 16 aprilie 2013, în cadrul Hotelului Hilton s-a desfășurat evenimentul "Soluții inteligente de stocare". Specialiștii Oracle și Maguay, prezenți la eveniment, au vorbit despre importanța sistemelor de stocare, securitatea bazelor de date și beneficiilor pe care le pot obține participanții din parteneriatul Oracle – Maguay.

Maguay-logo

„Parteneriatul între Maguay și Oracle a demarat în urmă cu 10 ani și este unul dintre cele mai importante ale companiei noastre. Complexitatea soluțiilor, solicitate de clienții noştri, a impus să ne îndreptăm către cei mai importanți generatori de tehnologie la nivel mondial. Maguay a țintit parteneriatele directe, fiind în avantajul clienților noștri să beneficieze de cea mai nouă tehnologie, oferită cu suportul direct al producătorului. În parteneriatul cu Oracle, Maguay vine cu expertiza proprie, relevantă în domeniul infrastructurilor de tip server și storage.", a declarat Corvin Pughin, Director Comercial Maguay.

„Pornind de la nevoile reale ale utilizatorilor, educând și inovând piața locală, am oferit în cei 20 de ani de activitate soluții performante la un excelent raport preț/performanță, integrând întotdeauna cele mai noi tehnologii disponibile. Urmând această viziune, am reușit mereu să ne atingem obiectivele propuse.", a completat Corvin Pughin, Director Comercial Maguay.

„Ne bucurăm să avem un partener precum Maguay, cu o experiență foarte mare în zona de infrastructură hardware și software, capabil să implementeze soluții complexe. Avem convingerea că acest eveniment este un pas important în creșterea vizibilității portofoliului de produse şi soluţii Oracle în România și va duce la întărirea parteneriatului cu Maguay, în calitate de Oracle Gold Partner." a declarat Florin Drăgănescu, Alliance & Channels Director, Oracle România.

Prezentările din cadrul evenimentului, susținute de reprezentanții Oracle, s-au axat pe prezentarea strategiei pe care o are Oracle în privința echipamentelor de stocare, enumerarea avantajelor acestor sisteme și a securității bazei de date.

Prezentarea Maguay, de la finalul evenimentului, a pus accentul pe integrarea sistemelor de stocare Oracle cu servere Maguay și a inclus câteva soluții hardware și software cu prețuri orientative. Soluțiile prezentate se adresează companiilor mici şi mijlocii, corporaţiilor, dar și instituțiilor publice.

HP este lider în industria staţiilor grafice

HP îşi consolidează poziţia de lider şi acoperirea vastă a pieţei în industria de media şi entertainment, cu soluţii care generează inovaţie şi performanţă pentru cei mai exigenţi clienţi din lume, în cadrul Expoziţiei Asociaţiei Naţionale a Distribuitorilor TV, care a avut loc la Las Vegas pe 7 aprilie.

Staţiile grafice HP asigură înaltă performanţă profesioniştilor creativi din industria de media şi entertainment, care activează sub presiunea termenelor limită, permiţându-le să realizeze orice, de la efecte vizuale pentru următorul blockbuster realizate în marile studiouri, până la cele realizate de editori premiaţi la Oscar, dar care lucrează de acasă.

HP lucrează împreună cu Fusion-io pentru a integra volumul mare de informaţii Fusion ioFX în gama de staţii grafice. Acesta este cel mai recent exemplu al angajamentului HP pentru dezvoltarea de soluţii inovatoare şi îmbunătăţirea performanţei în special pentru segmentul de media şi entertainment.

"Consider că HP este una dintre cele mai bune companii de tehnologie din lume, de aceea sunt încântat să văd că HP şi Fusion-io colaborează pentru a obţine noi progrese în arhitectura staţiilor grafice IT," a declarat Steve Wozniak, chief scientist, Fusion-io " Fusion ioFX aduce împreună inteligenţa abordării Fusion-io cu staţiile grafice incredibile de la HP, sporind performanţa aplicaţiilor la precizia tehnologică pentru care este recunoscută compania HP în întreaga lume."

 

iofx

 

Studioul responsabil de "Deadpool" a suferit reduceri de personal

Aproximativ 40 de angajaţi din cadrul High Moon Studios, studioul responsabil pentru Deadpool, dar şi ultimele titluri Transformers, au fost concediaţi.

Deadpool the gameStudioul aflat sub conducerea Activision a terminat recent producţia jocului de acţiune, Deadpool, iar odată cu perioada de "pauză", echipa a suferit o reducere semnificativă.

Deadpool este pregătit de lansare în vara anului acesta, fiind pregatit exclusiv pe console (Xbox 360 şi Playstation 3). Pentru cei care nu ştiu, Deadpool este un anti-erou Marvel, un personaj comic, cunoscut pentru tendinţa sa de a "sparge cel de-al patrulea perete" (nu prea sună bine în romană – Break the Fourth Wall – adică tendinţa de a discuta cu audienţa) pentru a crea situaţii comice. Exact această trăsătură a fost evidenţiată în cadrul trailer-ului oficial, dezvăluit luna trecută.

Intorcandu-ne înapoi la partea serioasă, un reprezentant Activision a explicat concedierile într-o declaraţie trimisă către Kotaku: „Activision Publishing lucrează încontinuu să îşi echilibreze costurile faţă de câştiguri – acest proces este unul în continuă mişcare. Odată ce Deadpool a fost terminat, a trebuit să facem o reducere a personalului din cadrul High Moon Studios pentru a echilibra costurile de producţie cu ceea ce avem de oferit.

‚Aproximativ' 40 de angajaţi High Moon Studios au fost afectaţi de reducerea de personal, şi fiecare a primit servicii de consiliere vocaţională".

Activision a închis mai multe studiouri în ultimii ani, Inclusiv Radical Entertainment (creatorii seriei Prototype), Redoctane, Sierra, Bizzare Creations, 7studios, LuxoFlux şi multe altele. Deşi Highmoon nu este încă terminat, concedierea în masă a fost o lovitură destul de serioasă pentru studio. Deşi nu e un lucru plăcut, majoritatea publisheri de calibru, precum Activision sau Electronic Arts, au închis un număr ridicat de studiouri ce nu se ridicau la nivelul aşteptărilor. Concedierile în masă, sau închiderea companiei este şi mai neplăcută din cauza mediului agresiv al industriei jocurilor. Mulţi din aceşti developeri au avut/vor avea dificultăţi în găsirea unui nou loc de muncă.

Disney a închis publisher-ul LucasArts

Disney a închis ramura de jocuri a studioului LucasArts. Ultimul lor proiect, Star Wars 1313 ar putea fi publicat printr-un partneriat extern cu un alt studio.

Un reprezentat LucasArts a confirmat pentru revista americană, Gameinformer: „După ce am evaluat pozita noastră pe piaţa jocurilor, am decis să transferăm LucasArts de la development-ul intern către un model bazat pe licenţă, minimalizând riscurile companiei dar mărind portofoliul de jocuri Star Wars".

Primul zvon a lovit internetul ieri, când Kotaku a anunţat că aproximativ 150 de oameni au fost concediaţi iar cele două proiecte aflate în producţie, Star Wars 1313 şi Star Wars: First Assault au fost anulate.

Reprezentantul LucasArts a ţinut să sugereze că titlurile vor putea fi salvate printr-un parteneriat cu alte studiouri: „Merită menţionat că suntem în căutare de parteneri extern cu experienţă, capabili să ne ajute cu livrarea jocurilor aşteptate de către fanii noştri" a declarat acesta pentru Gameinformer.

Tot avem încredere în industria jocurilor video, suntem dispuşi să furnizăm în continuare produse Star Wars, doar că ne uităm la alte modele faţă de producţia internă... Pentru moment, evaluăm totul. Este foarte probabil ca [Star Wars 1313] să fie lansat printr-un contract de licenţiere"

Vestea vine la ceva timp după ce Disney a achiziţionat LucasArts pentru 4 miliarde de dolari anul trecut. Primele îndoieli legate de viitorul ramurii de gaming au apărut când CEO-UL Disney, Bob Iger a anunţat că LucasArts va fi mai atent la jocurile pe mobil şi tabletă în defavoarea titlurilor masive de pe consolă sau PC.

În ultimii 30 de ani, LucasArts a fost responsabil pentru numeroase titluri StarWars, dar şi multe jocuri de aventură, fiind unul dintre cei mai importanţi developeri al jocurilor de aventură din anii '90. Tales of Monkey Island, Grim Fandango, întreaga franciză Indiana Jones sau Full Throttle au fost produse în acel deceniu, iar designeri reputabili precum Tim Schafer şi Ron Gilbert şi-au început cariera în cadrul studioului.

Chiar dacă în ultimii ani studioul a lucrat exclusiv cu brand-ul Star Wars. Rezultatele nu au fost tocmai exemplare fiind ori mediocre, adică seria Star Wars: The Force Unleashed sau deplorabile precum ultimul lor titlu, Kinect Star Wars, un mic joc care serveşte drept exemplu perfect de "crimă împotriva unei proprietăţi intelectuale". Chiar dacă studioul nu a mai fost "relevant" pentru public de câţiva ani, închiderea sa este o veste tristă.

LucasArts

TP-LINK deschide în România birou de reprezentare

TP-LINK își consolidează prezența pe piața românească și în regiune, prin deschiderea unui birou de reprezentare și a unui centru logistic, la București. Centrul va fi un hub regional, care va asigura distribuția și suportul tehnic pentru produse TP-LINK, pentru clienții din Europa de Sud-Est, respectiv Bulgaria și țările din zona Adria.

Pentru primul an de funcționare a depozitului regional, TP-LINK estimează livrări de cel puțin 1,5 milioane de unități, dintre care aproximativ 35% vor fi destinate pieței locale. În prezent, 80% din vânzările producătorului chinez, în România, sunt reprezentate de routere wireless, segment de produs pe care compania deține o cotă de piață estimată la 55%. Prin deschiderea biroului local, TP-LINK își dorește să își consolideze poziția, prin dublarea cotei față de următorul competitor, dar și diversificarea vânzărilor și abordarea mai consistentă a segmentului de clienți SoHo și IMM-uri, categorie care va genera anul acesta aproximativ 20% din vânzări.

În 2012, piața locală de echipamente de rețea pentru segmentul consumer și SoHo s-a cifrat la 20 de milioane de dolari, din care 15 milioane de dolari au reprezentat vânzările de echipamente wireless routing, potrivit estimărilor companiei. Pentru anul în curs, TP-LINK anticipează o creștere moderată a pieței, de aproximativ 10%.

TP-Link-logo

Compania TP-LINK este prezentă pe piața românească din 2007, prin trei distribuitori oficiali: Network One Distribution, Mondo Plast și Royal Computers.

Cele mai citite

Error: No articles to display