Studioul responsabil de "Deadpool" a suferit reduceri de personal

Aproximativ 40 de angajaţi din cadrul High Moon Studios, studioul responsabil pentru Deadpool, dar şi ultimele titluri Transformers, au fost concediaţi.

Deadpool the game Studioul aflat sub conducerea Activision a terminat recent producţia jocului de acţiune, Deadpool, iar odată cu perioada de "pauză", echipa a suferit o reducere semnificativă.

Deadpool este pregătit de lansare în vara anului acesta, fiind pregatit exclusiv pe console (Xbox 360 şi Playstation 3). Pentru cei care nu ştiu, Deadpool este un anti-erou Marvel, un personaj comic, cunoscut pentru tendinţa sa de a "sparge cel de-al patrulea perete" (nu prea sună bine în romană – Break the Fourth Wall – adică tendinţa de a discuta cu audienţa) pentru a crea situaţii comice. Exact această trăsătură a fost evidenţiată în cadrul trailer-ului oficial, dezvăluit luna trecută.

Intorcandu-ne înapoi la partea serioasă, un reprezentant Activision a explicat concedierile într-o declaraţie trimisă către Kotaku: „Activision Publishing lucrează încontinuu să îşi echilibreze costurile faţă de câştiguri – acest proces este unul în continuă mişcare. Odată ce Deadpool a fost terminat, a trebuit să facem o reducere a personalului din cadrul High Moon Studios pentru a echilibra costurile de producţie cu ceea ce avem de oferit.

‚Aproximativ' 40 de angajaţi High Moon Studios au fost afectaţi de reducerea de personal, şi fiecare a primit servicii de consiliere vocaţională".

Activision a închis mai multe studiouri în ultimii ani, Inclusiv Radical Entertainment (creatorii seriei Prototype), Redoctane, Sierra, Bizzare Creations, 7studios, LuxoFlux şi multe altele. Deşi Highmoon nu este încă terminat, concedierea în masă a fost o lovitură destul de serioasă pentru studio. Deşi nu e un lucru plăcut, majoritatea publisheri de calibru, precum Activision sau Electronic Arts, au închis un număr ridicat de studiouri ce nu se ridicau la nivelul aşteptărilor. Concedierile în masă, sau închiderea companiei este şi mai neplăcută din cauza mediului agresiv al industriei jocurilor. Mulţi din aceşti developeri au avut/vor avea dificultăţi în găsirea unui nou loc de muncă.

Cele mai citite