Dead Space 3 Review - Groaza a luat vacanţă

Concluzie

Iniţial, franciza Dead Space a reprezentat o doză de originalitate într-o piaţă supra-saturată de third-person-shooter. O serie mai fidelă filmelor Alien decât orice joc cu xenomorphi, Dead Space a sacrificat totul pentru imersiune, s-a folosit de niveluri claustrofobice şi un ritm anevoios pentru a crea tensiune, având la bază o poveste inteligentă (singura poveste dintr-un joc, de altfel care a luat în considerare Paradoxul lui Fermi şi a oferit un răspuns plauzibil pentru acesta). Poate că cel de-al doilea joc a suferit câteva transformari subtile, toate reprezentând un pas intermediar către conformitate (către shooterul clasic), dar franciza încă mai avea încredere în originile sale.

Dead Space 3 - Suits

Din nefericire, Dead Space 3 a mers pe calea conformării cât a putut de mult. Destul cât să nu mai poată fi numit un joc horror, dar destul cât să păstreze identitatea unui titlu Dead Space. Dacă putem trece de această plângere "masivă", avem de-a face cu un third-person-shooter foarte polizat, cu valori de producţie gigantice, gameplay violant şi satisfăcător. Povestea este destul de solidă, cu personaje complexe, conflicte (atât interne cât şi externe) şi o rezoluţie la rândul ei, destul de satisfăcătoare. Nu pot spune că nu m-am distrat cu Dead Space 3, oricât de mult aş ura schimbările drastice aduse seriei. Dacă sunteţi interesaţi de acţiune, brutalitate şi o atmosfera excepţională, atunci Dead Space 3 va fi experienţă violentă şi plăcută, defectă dar plăcută. Dacă doriţi un Dead Space demn de originile sale, atunci DS3 cel mai probabil vă va dezamăgi. Într-un fel jocul este o imitaţie a originalului, acelaşi concept, o altă execuţie, un rezultat inferior.

Pro

Contra

- Poveste interesanta cu personaje caracterizate;