Marile schimbari in Diablo 3 patch 1.3.0
- Scris de Devon
- Published in Stiri RPG
Clase
Barbarian:
• Ignore Pain va avea o schimbare la runa numita „Contempt for Weakness" – cantitatea de damage reflectata va avea o limita superioara plasata la maximul vietii jucatorului;
• Overpower va avea o schimbare la runa numita „Crushing Advance" – Damage-ul va avea un cap la viata jucatorului, iar tooltipul va reflecta aceasta schimbare;
• Weapon Throw – Abilitatea nu a fost schimbata dar tooltipul va arata acum durata pentru care tinta va fi incetinita.
• Iar Relentless, o abilitate pasiva reduce pretul abilitatilor la 75% fata de 100%.
Demon Hunter
• Abilitatea Cluster Arrow nu va suferi schimbari, dar tooltipul pentru runa „Dazzling Arrow" a fost schimbat sa reflexte tipul de damage corect;
• Stun Grenades nu va fi schimbata, dar tooltipul va reflecta durata corecta a stun-ului;
Bug-uri reparate
• Caltrops - runa Jagged Spikes va permite doar 10 stackuri pe tinta;
• Elemental Arrow – runa nether tentacles va afecta doar o singura tinta;
Monk
Pe langa modifciarile aduse la abilitatile de mai jos, Blizzard a anuntat ca monkul va putea sa echipeze topoare, buzdugane si sabii de doua maini.
• Instant Karma va avea o limita superioara plasata la maximul vietii jucatorului;
• Sustained Attack nu va fi modificata, dar tooltipul va fi updatat sa fie mai usor de inteles;
• Mantra of Retribution va avea avea o limita superioara plasata la maximul vietii jucatorului;
Bug-uri reparate
• Near Death Experience – Damage-ul fatal absorbit de Serenity nu va mai declansa Near Death Experience.;
Witch Doctor
• Summon Zombie Dogs, runa numita „Leeching Beasts" nu este modificata dar tooltipul este updatat pentru a putea fi mai usor inteles;
Wizard
• Diamond Skin – damage-ul reflectat nu va depasi damage-ul absorbit
• Cand „Magic Weapon" va fi utilizata o icoana va arata cat timp mai are;
• Meteor – runa „Star Pact" va face Arcane Damage in loc de fire;
• Abilitatea pasiva numita „Paralysis" nu va fi modificata, dar tooltipul va fi corectat pentru a arata cat timp va fi tintuit adversarul;