Eroare
  • Strange, but missing GJFields library for /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
    The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields
Avertizare
  • Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Path not in open_basedir paths.
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.2.0/jquery.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /plugins/system/jqueryeasy/jquerynoconflict.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jqueryui/1.12.0/jquery-ui.min.js
  • JFile: :read: Imposibil de deschis fișierul: /var/www/clients/client1/web1/web/plugins/content/jw_allvideos/jw_allvideos/includes/js/behaviour.js?v=6.1.0
Iti dau reducere 1% la PC Garage

Divinity: Original Sin pregatit pentru lansare pe 20 Iunie

Divinity Original Sin, produs de Larian, va fi lansat pe data 20 Iunie, a anunţat vineri developerul.

Divinity Original Sin, ultimul titlu din seria de RPG-uri Divinity a fost ştampilat cu data oficială de lansare 20 Iunie, după ce a trecut printr-o campanie Kickstarter reuşită anul trecut, şi a mai petrecut câteva luni în programul Steam Early access. În acest moment, nu sunt decât primele 20 de ore ale jocului valabile. Odată cu anunţul datei de lansare, studioul a pregătit şi câteva clipuri video pentru a marca ocazia.

A trecut aproximativ un an de când jocul a trecut prin Kickstarter, cumulând aproximativ $1 milion, cu 19,541 de back-eri. Larian a folosit fondurile şi timpul avut la dispoziţie pentru a extinde şi poliza jocul, prezentat în Aprilie anul trecut.

Divinity Original Sin

“Un an în lumea development-ului de jocuri este mult timp, şi, mulţumită vouă, am reuşit să folosim acest timp cum trebuie"

Lumea, Rivellon, a dat naştere unei dimensiuni iernatice; unei case gigantice şi misterioase la sfârşitul timpulului deşerte periculoase; un sat sacru şi secret şi multe altele.

Eroii nostril, Roderick şi Scarlett, au renunţat la identităţile lor pre-definite şi au devenit complet customizabili, de la aparenţe, la stilul de luptă, la abilităţi, trăsături şi talente.” Un update pe pagina de Kickstarter a jocului anunţă.

Jocul a trecut prin multe schimbări de când a fost lansat, adăugând o mulţime de noi trăsături. Divinity: Original Sin se foloseşte de un feel destul de similar cu cel al seriei Ultima, doar că beneficiază de trăsături noi şi lipsind Lord British. Până acum, după vreo câteva ore de Early Access, jocul pare a fi o experienţă destul de interesantă.

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri RPG

Bethesda a lansat, în România, The Elder Scrolls Online

Bethesda Softworks anunță lansarea, în România, a jocului The Elder Scrolls Online. Disponibil în pentru PC, prin intermediul retailerilor locali, The Elder Scrolls Online este dezvoltat de ZeniMax Online Studios, fiind teoretic un prequel al series The Elder Scrolls.

Elder Scrolls Online permite jucătorilor să se aventureze în mai multe colţuri ale masivului continent Tamriel. Aceștia pot alege propriul stil de joc pe măsură ce explorează o lume vastă, plină de questuri eroice, atât singuri, cu un grup de prieteni sau chiar împreună cu sute de alți jucători, în cadrul unor bătălii grandioase, pentru salvarea Imperiului.

"Suntem recunoscători pentru reacția copleșitoare la adresa The Elder Scrolls Online" a declarat Matt Firor, Game Director pentru The Elder Scrolls Online. "Cu 5 milioane de persoane înregistrate pentru testul beta, este clar pentru noi că mulți fani sunt dornici să se aventureze online și să încerce tot ceea ce are acest joc de oferit. Suntem încântați să știm că jocul ajunge acum în mâinile voastre. "

Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online a primit titlul de Best Role Playing Game în cadrul E3 2013, fiind de asemenea unul dintre cele mai așteptate jocuri ale anului 2014. Titlul anterior al popularei serii, The Elder Scrolls V: Skyrim, a fost lansat în 2011, bucurându-se atât de aprecieri din partea criticilor, ce i-au acordat mai multe premii "Game of the Year", cât și de un succes comercial impresionant, ca rezultat al vânzărilor de peste 20 de milioane de copii, la nivel mondial.

The Elder Scrolls Online pentru PC este oferit în România, pentru o perioadă limitată de timp, împreună cu bonusul Explorer's Pack, care vă dă posibilitatea să jucați cu oricare dintre cele nouă rase, în orice Alianță, să găsiți comorile din joc mult mai ușor, datorită hărților disponibile la care veți avea acces, și să vă bucurați de compania unui mic prieten virtual.

În plus față de lansarea versiunii pentru PC, The Elder Scrolls Online este în dezvoltare și pentru PlayStation 4 și Xbox One.

Media Galaxy anunţă lansarea Diablo III – Reaper of Souls

Media Galaxy anunţă lansarea noului joc, pentru PC, Diablo III – Reaper of Souls, dezvoltat de studioul Blizzard Entertainment. Jocul face parte dintr-o serie cu o istorie impresionantă, care garantează și acum, la mulți ani după lansarea primului titlu, o doză serioasă de distracție și adrenalină.

După povestea din Diablo III, în care acțiunea se desfășura în Sanctuary, fantastica lume întunecată ce a fost salvată din brațele forțelor malefice conduse de Diablo, ar fi trebuit să urmeze o eră a speranței. În schimb, povestea continuă prin apariţia lui Malthael, arhanghelul căzut din ceruri, personaj dispărut imediat după evenimentele descrise la sfârșitul jocului Diablo II: Lord of Destruction. În Diablo III: Reaper of Souls, acesta se reîntoarce că Înger al Morții. Jucătorilor le revine sarcina de a-l găsi pe Malthael și de a-l opri înainte ca acesta să dezlănțuie haosul asupra tărâmului Sanctuary.

Diablo III - Reaper of Souls

Diablo III: Reaper of Souls prezintă un nou capitol întunecat, terifiant și captivant, din conflictul ce se desfășoară în tărâmul Sanctuary. Jocul accentuează caracteristicile principale ale francizei Diablo, prin misiuni și monștrii noi, precum și prin funcții ce permit îmbogățirea personajelor cu obiecte noi, legendare, plus opțiuni noi pentru Blacksmith și Jeweler, și multe altele.

Alte caracteristici ale jocului:
• Noul erou Crusader, cu armura impenetrabilă şi arme cu putere mare de distrugere
Al cincilea act al poveştii, ce va purta paşii jucătorului de pe străzile din Westmarch şi până în interiorul misterioasei Pandemonium Fortress
• Inamici noi și extrem de periculoși
• Noul mod Adventure oferă posibilitatea de a călători către orice waypoint din joc
• Noul sistem de "looting" îmbunătățește experiența Diablo III

Pasionații de jocuri pot face ravagii printre legiunile râului de-a lungul mediilor 3D, generate aleatoriu, şi vor avea de înfruntat nenumărați răufăcători demonici, descoperind misiuni în noi așezări.

Media Galaxy și Diablo III – Reaper of Souls cheamă toți iubitorii și pasionații de jocuri în data de 24 martie, orele 23.00, la Media Galaxy Orhideea, pentru lansarea jocului la miezul nopții. Cu acest prilej Media Galaxy va oferi o multitudine de premii și surprize celor prezenti: concurs cosplay, quiz-uri pentru cei mai înrăiți fani, jocuri Diablo III: Reaper of Souls Standard Edition și Collector's Edition, precum și materiale de colecție originale Diablo III: Reaper of Souls.

Premiile concurs cosplay:
• Locul 1 – Un Diablo III Reaper of Souls Collectors Edition + 1 tricou de colecție
• Locul 2 – Un joc Diablo III Reaper of Souls Standard + 1 tricou de colecție
• Locul 3 – Un joc Diablo III Reaper of Souls Standard + 1 poster de colecție

Premii quiz:
• 2 bucăți Joc Diablo III Reaper of Souls Collector's Edition
• 10 bucăți Joc Diablo III Reaper of Souls Standard Edition
• 10 bucăți Tricouri de colecție Diablo III Reaper of Souls
• 10 bucăți Pahare de colecție Diablo III Reaper of Souls
• 10 bucăți Căni de colecţie Diablo III Reaper of Souls

Suprize pentru cumpărători (se oferă în toate magazinele deschise în seara lansării):
• La fiecare achiziție a unu joc Diablo III Reaper of Souls Collector's Edition clientul va primi un tricou Diablo III Reaper of Souls oficial (în limita stocului disponibil)
• La fiecare achiziție a unui joc Diablo III Standard Edition Reaper of Souls clientul va primi un poster cadou Diablo III oficial (în limita stocului disponibil)

Pe lângă evenimentul de la Media Galaxy Orhideea, lansări la miezul nopții vor mai fi și în alte orașe, în magazinele Altex și Media Galaxy din Cluj, Iași, Constanța, Brăila, Timișoara, Galați, Bacău, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Târgoviște, Alba Iulia, Ploiești, Pitești, Sibiu, Arad, Târgu Mureș, Oradea, Suceava, Brașov.

De asemenea în București vor mai fi deschise pe data de 24 la miezul nopții și magazinele din Mall Vitan, Liberty Center, Plaza și Promenada.

CD Project RED anunta parteneriat cu Dark Horse Comics pe un proiect legat de The Witcher

Ieri, developerul polonez de jocuri CD Projekt RED, autori ai seriei aclamate The Witcher a publicat un teaser (vedeti mai jos) pe canalul lor de Youtube.

CDPROJEKT DarkhorseTeaserul, destul de incitant, arata imagini furtive cu Witcherul nostru Geralt din Rivia, luptandu-se, concomitent cu imagini din benzile desenate Dark Horse, care sunt cunoscuti pentru francize precum Hellboy si Sin City, dar si benzi desenate bazate pe TV, film si jocuri precum Buffy the Vampire Slayer, Avatar: The Last Airbender, Mass Effect, Aliens si Predator.

Jocul The Witcher este la randul sau adaptat din seria de romane ale distinsului autor polonez Andrzej Sapkowski, dar CD Projekt RED detin drepturile de autor pentru franciza inafara Poloniei, iar colaborarea cu Dark Horse poate insemna orice de la o singura banda desenata legata de Witcher 3 (care va aparea in 2014) pana la o serie intreaga de benzi desenate The Witcher.

In orice caz, CD Projekt RED are ne incita si ne frustreaza in acelasi timp, prin faptul ca nu dezvaluie aproape nimic. Mai multe informatii despre proiect vor fi dezvaluite Vinerea viitoare la New York Comic Con. Va vom tine la curent cu anunturile facute in legatura cu acesta pe masura ce apar.

  • Scris de Shiver
  • Categorie: Stiri RPG

South Park: The Stick of Truth va fi lansat anul acesta

South Park: The Stick of Truth va fi lansat anul acesta conform planului, în pofida lipsei de declaraţii din partea noului său publisher sau a intenţiilor Obsidian Entertainment de a lucra pe noua generaţie de console.

South Park - The Stick of TruthChiar dacă South Park: The Stick of Truth nu a primit o dată oficială de lansare, Ubisoft a declarat pentru Videogamer.com că jocul va fi lansat în cursul anului acesta. Ciudat este că, în calendarul de lansări Ubisoft, nu există nici o menţionare de South Park.

Videogamer.com a contactat publisher-ul pentru mai multe informaţii, reprezentantul Ubisoft declarând că nu este au nimic de zis la acest moment despre joc, iar data de lansare rămane stabilită "în acest an calendaristic."

South Park: The Stick of Truth a fost achiziţionat de Ubisoft la preţul de 3.2 milioane de dolari, în Ianuarie anul acesta, în cadrul primei licitaţii THQ. Înainte ca să declare faliment şi să fie fragmentat în multiple licitaţii, THQ plănuia să lanseze Soth Park în Martie. Totuşi, odată cu achiziţia IP-ului Ubisoft a schimbat planurile, iar Stick of Truth a fost amânat până la o perioadă nedefinită.

Tesco, retailer-ul britanic care a dezvăluit existenţa unui nou Call of Duty din "greşeală", a listat data de lansare pentru South Park pe 23 August anul acesta, dată care ar coincide cu lansarea celuilalt mare blockbuster Ubisoft, Splinter Cell: Blacklist. Bineînţeles tot în aceeaşi perioadă sunt aşteptate Sains Row 4, Disney Infinity şi Bureau: XCOM Declassified.

Este foarte probabil ca dată de lansare să nu fie una corectă, fiindcă Ubisoft este destul de conştient ce ar putea maximiza câştigurile unui titlu, şi asta cu siguranţă nu este o competiţie feroce de titluri AAA.

Interesant este că cei de la Obsidian Entertainment, creatorii jocului South Park nu par a mai fi interesaţi de joc, ei lucrând la un nou titlu "unic" next gen.

 

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri RPG

The Witcher 3: Wild Hunt - fără Multiplayer, DRM şi QTE

Studioul CD Projekt RED a declarat într-un interviu cu Forbes că sunt împotriva implementării unui multiplayer în Witcher 3, spunând că "nu este loc" într-un joc "bazat pe poveste."

Astfel de declaraţie a ajuns să fie ciudată într-o lume unde majoritatea publisherilor integrează multiplayer în orice, încercând să justifice DRM-ul draconic şi prefacandu-se că sunt competiţie pentru Call of Duty. Poveşti personale precum Mass Effect 3, Dead Space, Tomb Raider şi următorul Dragon Age, au primit multiplayer [nu totdeauna de de proastă-calitate], chiar dacă nu aveau nevoie. Fanii îngrijoraţi că Witcher 3: The Wild Hunt va 'beneficia' de aşa ceva, se pot relaxa. CD Projekt RED admite că "Geralt este numai unul."

Konrad Tomaszkiewicz, lead-ul proiectului a declarat că în viziunea sa jocul este "un rpg epic, single-player, stabilit într-un univers gigantic."

The Witcher 3 Wild Hunt Cliff

Sandbox

Vorbind de univers, atunci când se extinde cadrul şi firul narativ liniar suferă transformările catre sandbox, o altă sursă majoră de îngrijorare umbreşte acest titlu. Nu cumva Witcher 3: The Wild Hunt a sacrificat stilul de poveste 'Game of Thrones' pentru lumea deschisă a la Skyrim? Tomaszkiewicz a ţinut să discute despre acest subiect, declarând "Cea mai importantă trăsătură a jocurilor noastre a fost firul narativ matur, non-liniar. Ne-am uitat la campania din Witcher 2 şi am implementat-o într-o lume deschisă, nu invers. Vrem să reproducem senzaţia şi ritmul narativ specific seriei noastre." acesta a continuat "Am creat un mecanism special care permite jucătorilor să piardă câte ore vor, explorând lumea, făcând quest-uri suplimentare şi vânând creaturi. În tot acest timp, ei vor rămâne conştienţi de stadiul în care se afla povestea principală."

Din nefericire nu am primit o explicaţie în detaliu la ce înseamnă această mecanică.

The Witcher 3 Wild Hunt Tavern Interior

Evenimente Quick-Time? Unde?

Este surprinzător cât de mult pot îndrăgi un joc datorită faptului că îi lipsesc anumite elemente. Witcher 3 nu va fi 'îmbogăţit' de evenimente quick-time (evenimente în care jucătorul trebuie să îndeplinească anumite acţiuni la scurt timp după ce acestea sunt afişate pe ecran). Witcher 2: Assassin of Kings a avut câteva, dar au fost scurte şi puţine, încât gameplay-ul nu a fost dat peste cap [prea mult].

Discutând despre QTE, Tomaszkiewicz a avut de zis "În opinia mea, acestea nu se potrivesc cu tipul de experienţă oferit de Witcher 3 şi de obicei frustrează jucătorii. Sunt un număr limitat de jocuri unde QTE-urile sunt disteractive, precum cele din seria Uncharted, unde nici nu realizezi că ai trecut peste o secvenţă QTE. Cred că aceasta este calea de a utiliza QTE în orice fel de jocuri viitoare."

The Witcher 3 Wild Hunt Cliff Fight

Piraterie şi DRM

Nu piratez jocurile pe care le deţin, fiindcă înţeleg că de multe ori, studioul are de suferit. Dacă vreau să trimit un mesaj publisher-ului, aştept vreo 3-4 săptămâni, după care mă duc şi cumpăr jocul. Până atunci au primit cifrele initiale ale vânzărilor iar învestitorii s-au panicat că au pierdut câteva milioane bune în marketing, aşa că din punctul meu de vedere, asta este cea mai sănătoasă alternativă. CD-Projekt RED au avut o poziţie relativ unică între publisherii şi studiourile AAA, 'nici un fel de DRM'.

Într-o piaţă care a început, din nou, să implementeze soluţii de protecţie a proprietăţilor intelectuale, unele atât de eficiente încât şi jucătorii legitimi cât şi piraţii sunt ţinuţi la distanţă, conceptul de "fără nici un fel de DRM" este de-a dreptul bizar. În conversaţia cu Forbes, subiectul DRM a apărut, iar Tomasziewicz a prezentat un punct de vedere foarte similar cu cel al unui gamer obişnuit "DRM-ul este cel mai rău lucru care a lovit industria jocurilor. Ne limitează drepturile de a ne juca titlurile cumpărate. Să luăm un exemplu ipotetic, un joc pe care l-am cumpărat şi are nevoie de conexiune la internet pentru a demonstra asta. Ce se întâmpla dacă nu merge internetul? Nu mai mă pot juca. Este important să menţionez că mulţi oameni în Polonia, chiar şi State nu au conexiune la internet, sau una care nu este foarte stabilă. Am fost pus în situaţii în care nu am putut să mă joc ceea ce am cumpărat. Atât timp cât clienţii vor avea senzaţia că sunt păcăliţi de publisheri, prin vânzarea jocurilor care nu pot fi jucate, care limitează drepturile utilizatorului şi se folosesc de DRM nedrept, aceştia au tot dreptul să se lupte împotriva acestui sistem."

Sunt de acord cu nenea Tomasziewicz, dar cred că a uitat un mic punct de vedere, unul care trebuie adresat. Problema nu este doar de partea utilizatorului de rând, ci mai trebuie să discutăm şi despre infrastructura pe care o pregăteşte publisher-ul. Diablo 3 şi SimCity au demonstrat clar că industria nu este pregătită, nu are echipamentul şi resursele necesare pentru a implementa un DRM totdeauna online (nu vreau să îmi aduc aminte de TAGES, Starforce sau SecuROM). Bineînţeles, jocurile nu mai sunt considerate un produs ci un serviciu, aşa că întrebarea cea mai importantă la care nu am primit înca un răspuns rămâne: De ce să fiu interesant de un serviciu care nu oferă nimic? Fiindcă pe cât de mult va încerca EA sau Maxis să mă convingă că SimCity este un MMO, realitatea pur şi simplu, nu ţine cu ei.

The Witcher 3: Wild Hunt este pegatit pentru lansare în 2014, pe PC, PS4 şi alte platforme next-gen. Pentru mai multe detalii puteţi vizita site-ul oficial.

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri RPG

Dark Souls II - Pedeapsă, conexiune online şi versiune pentru PC

Yui Tanimura, directorul Dark Souls 2 a declarat că jocul va rămâne fidel seriei, pastrandu-şi ura şi dispreţul faţă de jucător. Jocul va beneficia de un nou sistem online, folosindu-se de un server în defavoarea la peer-to-peer folosit de celelalte două jocuri. O versiune pentru PC va fi pregătită, iar From Software promite că aceasta va fi una robustă.

Dark Souls 2 1Într-un interviu cu IGN, designer-ul From Software Yui Tanimura a ţinut să asigure că studioul a fost atent la reproducerea senzaţiei de "satisfacţie atunci când o provocare a fost depaşită" şi "conexiunea subtilă dintre jucători". De altfel, multe elemente care aparţin seriei Dark Souls, respetiv Bonfire, Estus Flask şi combat-ul "simplu de învăţat/greu de măiestrit prin pedeapsă" vor rămâne în mare parte neschimbate.

În trecut, Tanimura a folosit cuvântul "accesibil" pentru a descrie Dark Souls 2, iar fanii dornici de pedeapsă au ridicat pumnul în furie, cerând o explicaţie. Acum, acesta a încercat să clarifice ceea ce a vrut să zică, declarând "Deci, doar să clarific, când am zis 'accesibil', au fost mulţi oameni care s-au gândit că jocul ar fi mai uşor, fapt care pur şi simplu, nu este adevărat."

Designerul a confirmat trecerea de la sistemul peer-to-peer folosit în franciza Souls până acum, la unul bazat pe server, oferind asigurarea că jocul va avea şi posibilitatea de a fi jucat offline. Acesta a declarat. „Datorită faptului că jocul se foloseşte de un server, sperăm să putem implementa noi aspecte care sunt posibile doar atunci când folosim sisteme bazate pe server. Vrem să utilizăm tot ceea ce este posibil pentru a livra o nouă experienţă."

From Software intenţionează să lanseze Dark Souls 2 în 2014, pe PC, Playstation 3 şi Xbox 360. Pentru moment nu există nici un fel de confirmare a unei versiuni pentru următoarea generaţie de console, dar este posibil că From Soft să aştepte evenimente mai importante de anul acesta pentru anunţuri.

Mai jos aveţi câteva minute de gameplay, graţie celor de la IGN

 

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri RPG

Torment: Tides of Numenera a fost amânat câteva luni

Torment Tides of Numenera

Campania de pe Kickstarter pentru Torment: Tides of Numenera se apropie de sfârşit cu numai 59 de ore rămase. Apropiindu-se de aproape 3.5 milioane de dolar, inXile speră să ajungă la 4 milioane de dolari, devenind cel mai finanţat joc de pe Kickstarter. Din nefericire, datorită faptului că jocul a înregistrat fonduri atât de ridicate, fanii vor mai avea ceva de aşteptat până când jocul va fi lansat.

Iniţial pregătit pentru Decembrie 2014, inXile a confirmat într-un update recent că proiectul mai are nevoie de câteva luni peste data oficială plănuită, fiind amânat până în primul semestru a lui 2015.

Am construit Torment pentru a fi modular, aşa că dacă aveam să primim fonduri adiţionale, puteam extinde jocul în moduri care s-ar fi potrivit. Suportul şi atenţia primită au depăşit cu mult aşteptările noastre. Este clar pentru noi că pentru a crea produsul la calitatea dorită, şi pe care voi [fanii] o meritaţi, o să avem nevoie de mai mult timp decât ceea ce aveam stabilit în programul original," a scris project-lead-ul Kevin Saunders, într-un alt update pe Kickstarter.

Între timp, jocul a primit primul "trailer" în care se poate vedea un mic test de animaţie în Unity.

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri RPG

Dragon Age 3: Inquisition şi Mass Effect "?" vor beneficia de Frostbite 3

Odată cu prezentarea a 17 minute de gameplay din Battlefield 4, DICE a făcut şi o prezentare "informală" a noului lor engine grafic, Frostbite 3.

Această nouă tehnologie va fi implementată în mai multe jocuri pregătite pentru viitorul apropiat, atât următorul Mass Effect cât şi Dragon Age 3: Inquisition. Un tweet trimis de managerul general Bioware Edmonton şi Montreal, Aaryn Flynn a dezvăluit că ambele jocuri vor beneficia de potenţialul oferit de engine, inclusiv scenarii gigantice şi elemente destructibile.

Tweet-ul lui Flynn a zis: "Pentru toţi cei care s-au întrebat după dezvăluirea #BF4, #DA3 şi următorul Mass Effect vor folosi Frostbite 3. Este grozav."

Bineînţeles, Bioware dezvăluise intenţia de a folosi Frostbite pentru ambele jocuri încă din Noiembrie, anul trecut, când a anunţat că un Mass Effect se afla în producţie. Astăzi, Yanick Roy, directorul studioului din Montreal a ţinut să îşi clarifice declaraţiile de anul trecut, menţionând că anunţul original conţinea doar "Frostbite" fără un număr exact după aceea.

Detaliile despre următorul Efect în Masă sunt incontinuare un mister, având la dispoziţie doar ceea ce a stipulat anunţul original, "Odată ce trilogia s-a încheiat, şi am trecut la un nou engine, am început să explorăm noi direcţii, atât din punctul de vedere al poveştii cât şi gameplay-ului. Puteţi să vă aşteptaţi ca stâlpii principali ai francizei să rămână intacţi, respectiv diversitatea raselor extraterestre, o galaxie gigantică şi desigur, povestea impresionantă".

Dacă noul Mass Effect a primit toată atenţia, chiar dacă nu are o dată de lansare şi nimic oficial nu este cunoscut despre el, Dragon Age 3 nu a avut acelaşi noroc, chiar dacă va ajunge pe piaţă anul acesta. Inquisition a fost în producţie pentru câţiva ani, fiind supus la schimbări destul de drastice, promiţând "o lume gigantică, fidelitate grafică ridicată, o reactivitate mai mare la acţiunile jucătorului şi din ce în ce mai multe opţiuni de customizare". Interesant este că, Electronic Arts a declarat că RPG-ul va avea la baza Frostbite 2, engine-ul folosit la Battlefield 3. Astăzi, în urmă tweet-ului lui Aaryn, situaţia stă altfel, DA3 va beneficia de aceeaşi tehnologie că Battlefield 4, ceea ce înseamnă că anul acesta ne putem aştepta la două jocuri bazate pe Frostbite 3. Primul va fi MMS-ul produs de DICE, iar cel de-al doilea va fi RPG-ul produs de Bioware, Dragon Age 3: Inquisition.

Dragon Age 3

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri RPG

Cyberpunk 2077 s-ar putea să aibă multiplayer

Cyberpunk 2077 a câştigat foarte multă popularitate în ultimul timp, deşi dată să de lansare îl plasează în ceea ce este cunoscut drept viitor îndepărtat pentru industria jocurilor. CD Projekt Red lucrează la un alt mare RPG între timp, Witcher 3: The Wild Hunt, aşa că tot ceea ce ştim despre Cyberpunk sunt mici fragmente de informaţie care au fost presărate în interviuri sau anunţuri ambigue. Astăzi, mai avem încă unul demn de adăugat la librărie.

Într-un interviu cu Eurogamer, Adam Badowski, directorul CDPRed a dezvăluit intenţiile studioului de a implementa o formă de multiplayer în joc. „O să fie un rpg bazat pe poveste, cu un single-player excepţional, dar vom implementa şi câteva trăsături multiplayer" a declarat acesta.

Cuvintele sale sunt foarte ambigue, dar în acelaşi timp, foarte interesante. „Trăsături multiplayer" pare a se referi la o abordare mai neconvenţională a modului în care jucătorii interacţionează (Mă gândesc la ceva în genul Dark Souls). Oricare ar fi intenţiile acestora, CDPR a demonstrat că vor să extindă conceptul de Cyberpunk, să îl integreze într-un univers credibil. Cel mai relevant exemplu ar fi integrarea mai multor limbi, astfel încât NPC-urile vor vorbi în limba lor nativă, fiind nevoie de un implant pentru a depăşi bariera lingvistică.

CyberPunk

  • Scris de Devon
  • Categorie: Stiri RPG

Cele mai citite

Error: No articles to display