Consortium Review: Bishop 6 ar fi vrut altceva

Gameplay

Dacă povestea interesantă reușește să te țină în joc câteva ore bune, gamplay-ul reușește sa te plictisească. Bineințeles, acest lucru nu se întâmplă pentru că nu există gameplay, ci pentru că mai multe mecanici încearcă să lucreze împreună, dar nu prea se-nțeleg. În centrul său, Consortium este înrudit cu Deus Ex: Human Revolution sau Mass Effect, dar este mult mai dat peste cap.

Consortium Dialogue

În privința interacțiunii personajelor, trebuie să menționez că tot ceea ce implică discuții cu alte personaje și modul în care acestea relaționează cu Bishop 6 este extrem de simplu. Toată lumea are păreri pozitive și negative față de Bishop 6 și fiecare conversație influențează modul în care personajele se simt față de tine, blocând și deblocând diferite ramuri de poveste.

Lupta este locul în care jocul se împiedică. Consortim pare a fi un First Person Shooter, condimentat cu un pic de Deus Ex: Human Revolution. Poți ucide acei câțiva dușmani, poți folosi o alternativă neletală saaau poți negocia pentru soluționarea litigiilor.

Ai la dispoziție un pseudo-comoditate in forma naniților pe care îi folosesti pentru repararea armurii, alimentarea armelor neletale și vindecare. Cantitatea de naniți pe care o ai la dispoziție are legătură directă cu spațiul de inventar, așa că va trebui să alegi între accesorii suplimentare și vindecare versus o armă suplimentară. Un joc neletal este și mai dificil cu acest sistem de management, deoarece echipamentele neletale sunt alimentate de aceleași resurse limitate.

Consortium Shooting

Împușcăturile stau pe tușă și joacă un rol important numai când nava este ocupată sau în timpul exercițiilor de formare. Nu poți progresa cu personajul, adăugand specializări sau aptitudini noi, ci doar lucrezi cu o serie de arme și obiecte care au diferite efecte.

« Prev
4/5 Next »

Cele mai citite